Vandaag geopend: 07:30 - 21:30

vanaf US$ 29,00
vanaf US$ 44,00
vanaf US$ 59,00
Beoordeeld op 5 september 2019 via mobiele applicatie

We hebben genoten van de fietstocht.
Afwisseling was leuk. Varen met de crazy lady was toch wel het leukste, aldus mijn kinderen.
Veel ambachten gezien, echt aanvullend op onze reis. Gids erg enthousiast en vrolijk. Eten was top!

Beoordeeld op 5 augustus 2019 via mobiele applicatie

Een fietstocht van 5 uur riepen de kinderen ontzet, maar achteraf was het relatief kort fietsen op 2 eilandjes in Hoi An, met een bootrochtje en bezoek aan lokale bevolking en ambachten. Erg leuk, ook door gezellige groep en een gids met veel humor.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 31 juli 2019 via mobiele applicatie

Ondanks dat het erg heet was erg genoten van deze afwisselende fiets- en boottocht! Ook heerlijke lunch. Heel kleinschalige organisatie met zeer goed Engelssprekende gids Lola. Kunnen tocht zeker aanbevelen!

Beoordeeld op 28 juli 2019 via mobiele applicatie

Na een paar dagen de drukte in Hoi An en andere Vietnamese steden was het heerlijk het platteland op te gaan. Hele afwisselende tour met veel uitleg van een enthousiaste gids en assistent gids. Goed te doen voor de kinderen ook.

Beoordeeld op 25 juli 2019 via mobiele applicatie

Met dochters (10 en 8) hebben wij een leuke tocht gemaakt, niet te lang in deze hitte met voldoende stops maar erg informatief! Aanrader om te doen om meer van de omgeving, de Vietnamezen en hun cultuur en gewoontes te leren.
De gidsen waren heel vriendelijk, ook voor onze dochters, en spraken goed Engels!

Datum van activiteit: juli 2019