Vandaag geopend: 08:00 - 21:00
Hoogtepunten uit beoordelingen
Mooie pakken

Mijn vriend heeft hier twee pakken laten maken. Ze hebben een geoefend oog en passen net zo lang ... meer lezen

2 dagen geleden beoordeeld
Denise v
Utrecht, Nederland
Goede tailor en heel precies

Werken erg netjes en zijn heel precies. Bovenstuk van jurk klopte niet helemaal, dus hebben ze ... meer lezen

5 dagen geleden beoordeeld

vanaf US$ 30,00
vanaf US$ 6,00
vanaf US$ 37,50
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Een jurkje laten maken voor de feestdagen van satijn. Erg mooie stof met een onderjurk van katoen. Na de eerste keer passen hebben ze de mouwen nog wat aangepast. Nu helemaal tevreden en een goede service. Zeker een aanrader.

Beoordeeld op 12 september 2019

Aangeraden door en vriendin en zeker niet teleurgesteld. Aardig personeel, snelle service, goed advies en mooi resultaat!

Beoordeeld op 12 september 2019

Ik ging geen voor 1 shirt, ik kwam thuis met 2 en een broek! Leuke ervaring en goede kwaliteit kleren :) shirts in linnen en broek in 100% katoen! Aanrader!

Beoordeeld op 8 september 2019

Was vooraf sceptisch over de kwaliteit van alle tailors in hoi an.
Na de eerste pasronde helemaal overtuigd van de kwaliteit bij The Tailory. Vast niet de goedkoopste maar nog steeds veel goedkoper dan europese maatpakken natuurlijk.

Beoordeeld op 8 september 2019

Het pak wat we hebben laten maken is echt van goede kwaliteit. Voor die prijs vind je dat niet in NL. Lou is super enthousiast.