Vandaag geopend: 08:00 - 21:00
Hoogtepunten uit beoordelingen
Goede tailor en heel precies

Werken erg netjes en zijn heel precies. Bovenstuk van jurk klopte niet helemaal, dus hebben ze ... meer lezen

3 dagen geleden beoordeeld
Evahaarman
Geweldige ervaring

Dee heeft mij erg goed geholpen met het maken van een lange jurk en pantalon broek. Ik was erg ... meer lezen

3 dagen geleden beoordeeld

vanaf US$ 30,00
vanaf US$ 6,00
vanaf US$ 37,50
5 weken geleden beoordeeld

Aangeraden door en vriendin en zeker niet teleurgesteld. Aardig personeel, snelle service, goed advies en mooi resultaat!

5 weken geleden beoordeeld

Ik ging geen voor 1 shirt, ik kwam thuis met 2 en een broek! Leuke ervaring en goede kwaliteit kleren :) shirts in linnen en broek in 100% katoen! Aanrader!

Beoordeeld op 8 september 2019

Was vooraf sceptisch over de kwaliteit van alle tailors in hoi an.
Na de eerste pasronde helemaal overtuigd van de kwaliteit bij The Tailory. Vast niet de goedkoopste maar nog steeds veel goedkoper dan europese maatpakken natuurlijk.

Beoordeeld op 8 september 2019

Het pak wat we hebben laten maken is echt van goede kwaliteit. Voor die prijs vind je dat niet in NL. Lou is super enthousiast.

Beoordeeld op 5 september 2019

Ik heb een jurk laten maken. Op pinterest een idee gevonden, maar the tailory heeft het zeer goed en eigenlijk beter dan op de foto kunnen maken. Zeer tevreden met het eindresultaat