Yaly Couture - Nguyen Thai Hoc branch
Hoogtepunten uit beoordelingen
Geweldig geholpen

Op woensdag avond aangekomen bij de winkel om een paar overhemden aan te laten meten. We zijn ... meer lezen

3 dagen geleden beoordeeld
Glenn V
Pak op maat laten maken

Een mooie zaak met vriendelijk personeel. Goede service. Ze zijn erg professioneel. We zijn door ... meer lezen

2 weken geleden beoordeeld

vanaf US$ 29,00
vanaf US$ 6,00
vanaf US$ 30,00
Beoordeeld op 12 augustus 2019 via mobiele applicatie

Ik reisde met een groep door Vietnam en kwam bij Yaly omdat ons hotel deze zaak aanbevolen had. Ik werd geholpen door Doris: sympathiek, terzakekundig en zeer professioneel.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 31 juli 2019 via mobiele applicatie

Vriendelijke medewerkers met voldoende geduld om rustig een keuze te kunnen maken. Snelle service, afgewerkte kledij wordt tot het hotel gebracht, eenvoudigweg afhalen aan de receptie.
Bedankt Pamela voor de deskundige hulp!

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 30 april 2019 via mobiele applicatie

Mijn vriend en ik wilden beiden een pak aan laten meten. We kregen allebei hulp van twee hele aardige dames, Elisa en Kayla. Het is erg fijn dat je je ‘eigen’ kleermaakster hebt elke keer als je komt, zij weten/herinneren namelijk precies wat je fijn vindt. We hebben altijd super persoonlijke service gekregen, ze herkenden ons (en onze familie) altijd direct! De dames gaven zelf aan dat het aantal keren passen eigenlijk alleen maar service is, je mag zo vaak als je wilt aangeven hoe je iets wilt aanpassen. Dus nogmaals Elisa en Kayla bedankt voor jullie service!

Datum van activiteit: april 2019
Beoordeeld op 8 maart 2019 via mobiele applicatie

Nieuw pak voor onze zoon aangemeten, gelijk maar twee blouses voor mijn vrouw en ik zelf ook twee mooie blouses aan laten meten zeer behulpzaam zeer vriendelijk

Datum van activiteit: maart 2019
Beoordeeld op 25 februari 2019 via mobiele applicatie

We zijn vriendelijk geholpen door Doris! Mijn pak is helemaal naar wens, van goede kwaliteit en wordt vanavond geleverd bij het hotel. Aanrader!

Datum van activiteit: februari 2019