“Super lekker gegeten!”
Beoordeling van Baba's Kitchen

Baba's Kitchen
Geclassificeerd als nr. 11 van 997 Restaurants in Hoi An
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier 3 keer terug gekomen! Wat een fijn restaurant. Het eerste indiaase restaurant waar we hebben geheten waar de uitstraling, hygiëne en het personeel heel fijn zijn :). Water wordt continue bijgevuld, wat wij super fijn vinden! De vega opties kunnen (bijna allemaal) heel makkelijk vegan gemaakt worden. Eten is HEERLIJK! Goed op smaak en grote porties! Aanrader!

11 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, supervriendelijke bediening waarvan ik gratis hapjes kreeg om te proeven en die allerlei sausjes inclusief uitleg kwam brengen! Heel tof restaurant, zeker een aanrader

18 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na het lezen van alle beoordelingen handenwerk hoge verwachtingen. Het eten vonden we niet heel erg lekker en gaf ons niet dat wauw effect die we bij Indiaas normaal wel krijgen. Personeel was verder vriendelijk en alles zag er schoon uit. Als je een afwisseling van eten wil kan het een keuze zijn om hierheen te gaan

13 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg vriendelijke bediening en ontzettend lekker gegeten. Zag erg goed verzorgt uit en de smaak was erg goed.

8 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na al dat Vietnamees eten was dit een heerlijke afwisseling. Veel keuze. Ook vegetarisch. We kregen onbeperkt water. Een heerlijk voorafje en een dessert. Wij gaan zeker terug. Oplettende bediening. Klant is koning.

Reizigers die Baba's Kitchen bekeken, bekeken ook

In Baba's Kitchen geweest? Deel je ervaringen!