Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (742)
Beoordelingen filteren
742 resultaten
Waardering van reizigers
413
168
69
39
53
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
413
168
69
39
53
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
3 - 8 van 742 beoordelingen
Beoordeeld op 20 april 2017 via mobiele applicatie

Geweldig bling bling hotel...blinkende marmer en kristal...vriendelijk personeel...drukte aan het zwembad...handoekje op tijd leggen..verder zit jeoveral ver vandaag dus huurauto of taxi of bus is een must...geen metro connectie

Datum van verblijf: april 2017
Reistype: Reisde met een partner
Bedank 462cr
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 november 2016

1) halfpension is hier oplichterij!

er wordt voor halfpension 30€ extra aangerekend per persoon
op de website staat dat er 3 restaurants zijn: buffet-arabisch-vis
in het hotel blijkt enkel het buffet inbegrepen in halfpension, dit staat nergens vermeld en wordt ook niet gezegd bij check-inn
toen we hierop kritiek gaven dat we niet elke avond hetzelfde buffet wilden, kwam plots een kaart boven in het visrestaurant met 2 keuzemenus: kip of vlees (geen vis!), dit was dan plots toch inbegrepen
echter op het eind kregen we toch nog een suplementrekening van 12€ (60din) per persoon
toen we hen hierop aanspraken melden zij ons dat half pension enkel geldig was in het buffet en voor de andere restaurants een supplement diende betaald te worden

als je kijkt dat het menu los van halfpension verkrijgbaar is voor 32€ (128din) is het niet correct dat wij in totaal 42€ moeten betalen (30+12)

het is dus zeker af te raden half pension te nemen, het is beter gewoon te eten in het restaurant en daar te betalen

het idee dat halfpension goedkoper is is dus bedrog, integendeel ...

toen we het management hierover spraken kon niemand ons helpen (volgens hen was de 30€ halfpension maar 15€ (60din) waard in de niet-buffet-restaurants!, waar het verschil van 15€ bleef plakken konden ze niet uitleggen )

elke dag werden we aan het lijntje gehouden en uiteindelijk hebben we nooit een uitleg verkregen

het annuleren van half pension was niet mogelijk

2) slechte ligging
het hotel ligt in Sjarjah en niet in Dubai
hoewel dit slechts 20km van Dubai is, is door druk verkeer dit meer dan een uur met de taxi

3) shuttle dienst: 1x/d
enkel om 10u30 (heen) en om 15:30 (terug) is er een gratis shuttle van hotel naar Dubai mall
het is bovendien op voorhand reserveren, en als het busje vol zit dient de gast zelf zijn taxi te betalen

4) zeewater voor het hotel is door aangelegde golfbreker niet proper, eerder stilstaand poel met groenig water

5) in het ganse hotel is geen druppel alcohol verkrijgbaar
dit staat nergens vermeld op de website bij boeking

6) het personeel bij ontbijt en buffetrestaurant is niet gemotiveerd
tafels worden niet afgeruimd, koffie wordt niet spontaan gebracht
bovendien wordt als alles dan toch wordt afgeruimd dit op een tafel gestapeld ipv het weg te brengen
het personeel in het vis en traditioneel restaurant is duidelijk een klasse hoger

7) Wifi is overal aanwezig en zeer goed

8) kamer is modern gerenoveerd met goede bedden, dockingstation voor iphone, degelijke kluis
de kamer wordt goed onderhouden

9) fitness is modern uitgerust
wel gesplitst voor mannen en vrouwen

Datum van verblijf: november 2016
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
3  Bedank Peter V
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Management_Sheraton, Manager van Sheraton Sharjah Beach Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 november 2016

Beste Peter V,

Bedankt voor het beoordelen van het hotel. We vinden het jammer om te horen dat u niet volledig van uw verblijf hebt kunnen genieten en dat er een miscommunicatie was over de waarde van uw diner. Dit had te maken met een fout in ons Micros Kassasysteem. We willen u graag op het hart drukken dat de waarde en kwaliteit van de signature menu's overeenkomt met het bedrag dat de gast heeft betaald.

Wat betreft het serveren van alcohol in ons hotel: Dat is helaas bij wet verboden in de emiraat Sharjah en dit geldt voor de gehele emiraat. We vinden het jammer dat dit niet duidelijk is gecommuniceerd door het reisbureau als een algemeen bekende wet. In de emiraat Ajman, die slechts enkele meters weg is, kan wel alcohol worden geconsumeerd.

Desondanks hopen wij dat u van de rest van uw verblijf bij ons genoten heeft!

Met vriendelijk groet,
Sheraton Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 24 april 2016

Kamer 441, zeer mooi met instelbare airco en groot bed, mooie badkamer met inloopdouche en voorzien van ligbad .toiletgroep aanwezig. Alles zeer ruim. Vele gemakken met zeer goede handdoekenservice zowel in de kamer als op/naar het strand. Goed veelzijdig restaurant met fantastische vriendelijke bediening, eten van goede kwaliteit met veel keus. Koffie kan men op de kamer maken en drinkwater 2 flessen per dag was gratis. Fantastisch mooi zwembad ook voor kleine kinderen en prachtig strand met gratis ligbedden.

Kamertip: duidelijke foto's op webside
Datum van verblijf: april 2016
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank Herman42
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Management_Sheraton, General Manager van Sheraton Sharjah Beach Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 mei 2016

Beste “Herman42”,
hartelijk dank voor de goede commentaren, het doet ons genoegen dat u fijne dagen bij ons hebt gehad en we zien er naar uit u wederom te mogen verwelkomen in ons hotel.
Edwin Wijkhuijs

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 4 augustus 2017 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: augustus 2017
Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Management_Sheraton, General Manager van Sheraton Sharjah Beach Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 24 juli 2017 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: juli 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Management_Sheraton, General Manager van Sheraton Sharjah Beach Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juli 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken