Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.017)
Beoordelingen filteren
1.017 resultaten
Waardering van reizigers
429
336
145
50
57
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
429
336
145
50
57
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.017 beoordelingen
9 mei 2016 beoordeeld

Mooi hotel, heerlijke zwembaden. Goede kamers. Zeer vriendelijk en gastvrij personeel. Komen hier al 22 jaar, soms zelfs meerdere keren per jaar. Veel veranderingen meegemaakt, de meeste positief, sommige negatief. Zo vind ik het ontbijt niet passen bij een 5* hotel. Weinig keuze. Er staan 2 broodroosters die heel lang duren en maar aan 1 kant roosteren. Te weinig zwembad personeel, het is niet echt schoon, vuilnisbakken worden niet altijd geleegd, de glazen van de vorige dag staan nog op de tafeltjes. Verder lopen er een aantal katten rond bij het zwembad en restaurant Calypso, katten liggen op de bedjes en lopen onder je stoel door bij het restaurant, dit vind ik echt niet kunnen. Veel muggenbulten opgelopen bij Calypso. Hier moet echt wat aan gedaan worden.

  • Verbleef: mei 2016, reisde met familie
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
3  Bedank Westerwal
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
RadissonBluResortShj, Executive Assistant Manager van Radisson Blu Resort Sharjah, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 mei 2016
Google-vertaling

Dear Westerwal,

Thank you so much for taking the time to write to us about your experience. We are delighted to read you have been a loyal guest of us and I thank you for appreciating our pools, beach , rooms, and team members. Following your valuable feedback , we always appreciate those who are transparent in their assessment as it gives us the opportunity to improve our services and facilities. Your feedback will be shared with the concerned department to provide the best possible service to our guests.

Thank you again and we look forward to welcoming you in the near future with improved services.

Kind Regards,

Kamal Rijhwani
Executive Assistant Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
21 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: september 2016, reisde met vrienden
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
RadissonBluResortShj, General Manager van Radisson Blu Resort Sharjah, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 juli 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
21 juli 2017 beoordeeld

  • Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Radisson Blu
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
RadissonBluResortShj, General Manager van Radisson Blu Resort Sharjah, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 juli 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
19 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
RadissonBluResortShj, General Manager van Radisson Blu Resort Sharjah, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 juli 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
7 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: juni 2017, reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
RadissonBluResortShj, General Manager van Radisson Blu Resort Sharjah, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 juli 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken