2 augustus 2017 beoordeeld

Wij waren aangenaam verrast met de attentie voor de verjaardag van onze dochter. Zelfs onze ontvangst in het midden van de nacht was warm en aangenaam. Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam, vooral de mensen van de concierge en Kunga van de executive lounge. Dank je wel voor de aangename tijd die wij bij jullie doorbrachten. Het hotel zelf is heel verzorgd, met een prachtig uitzicht over het water. Zeker een aanrader, zelfs voor gezinnen met kinderen.

• Verbleef: juli 2017, reisde met familie
28 april 2016 beoordeeld

Geweldig super luxe hotel met vriendelijk en altijd vrolijk personeel. Mooi zwembad, heerlijk eten en alles wat je je voor een luxe vakantie of zakenreis wenst. Ik kan dit hotel in Dubai bij iedereen aanraden. Zowel voor zakelijk, gezinnen als stellen. Mooie ligging, supermarkten dichtbij en restaurants. Onze ervaring is dat het eten in het hotel zo lekker was dat wij maar 1 keer buiten het hotel hebben gegeten.

• Verbleef: april 2016, reisde voor zaken
25 maart 2016 beoordeeld

Hilton Sharjah is een excellent hotel om te verblijven zeker als je als voor je verblijf de Royal suite krijg je volt echt als prins en prinses en ook in het restaurant en bij de balie de perfecte service krijg excellent.

Kamertip: voorkant pracht uitzicht over het meer
  • Verbleef: september 2015, reisde met een partner
2 januari 2016 beoordeeld

we hebben een fantastische vakantie gehad. Hotel is keurig, prima kamers en een uitstekend ontbijt. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. De taxi's zijn er erg goedkoop, dus geen huurauto nemen. In de buurt voldoende gelegenheid tot shopping. In Dubai is het duurder en massaler. Wel leuk om dagtrapjes te maken. Het hotel heeft een gratis shuttle service. Met Metro in Dubai makkelijk en goedkoop verder te reizen dan drop off shuttle bus.

• Verbleef: januari 2016, reisde met een partner
2 januari 2015 beoordeeld

Slechte ligging en slechte service. Is absoluut geen 5 sterren waard. Er werd mij ontbijt aangerekend, en ter plekke bleek dit inclusief te zijn bij een suite. Dagelijks warden geen verse handdoeken geleverd. Oud meubilair en niet frisse geur op de kamer.

• Verbleef: december 2014, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Ahmed E, Operations Manager van Hilton Sharjah, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 januari 2015

Beste Jean Marc D

Hartelijk dank voor uw feedback van uw recente verblijf in ons hotel .

Sorry om te leren dat je niet als de locatie en de service. Excuses voor de toeslag voor het ontbijt , en het feit dat je niet de verse handdoeken kregen op een dagelijkse basis .

Bij Hilton Sharjah , we nemen alle feedback zeer serieus en constructief en voortdurend gebruiken deze feedback om onze normen en diensten te verbeteren .

Ik kijk ernaar uit u te mogen verwelkomen terug naar Hilton Sharjah in de nabije toekomst .

oprecht
ahmed