Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.767)
Beoordelingen filteren
1.767 resultaten
Waardering van reizigers
1.085
461
135
44
42
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1.085
461
135
44
42
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.767 beoordelingen
Beoordeeld op 2 augustus 2017

Wij waren aangenaam verrast met de attentie voor de verjaardag van onze dochter. Zelfs onze ontvangst in het midden van de nacht was warm en aangenaam. Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam, vooral de mensen van de concierge en Kunga van de executive lounge. Dank je wel voor de aangename tijd die wij bij jullie doorbrachten. Het hotel zelf is heel verzorgd, met een prachtig uitzicht over het water. Zeker een aanrader, zelfs voor gezinnen met kinderen.

Datum van verblijf: juli 2017
  • Reistype: Reisde met familie
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
3  Bedank Ellen S
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 28 april 2016

Geweldig super luxe hotel met vriendelijk en altijd vrolijk personeel. Mooi zwembad, heerlijk eten en alles wat je je voor een luxe vakantie of zakenreis wenst. Ik kan dit hotel in Dubai bij iedereen aanraden. Zowel voor zakelijk, gezinnen als stellen. Mooie ligging, supermarkten dichtbij en restaurants. Onze ervaring is dat het eten in het hotel zo lekker was dat wij maar 1 keer buiten het hotel hebben gegeten.

Datum van verblijf: april 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Bedank CindyK1931
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 25 maart 2016

Hilton Sharjah is een excellent hotel om te verblijven zeker als je als voor je verblijf de Royal suite krijg je volt echt als prins en prinses en ook in het restaurant en bij de balie de perfecte service krijg excellent.

Kamertip: voorkant pracht uitzicht over het meer
Datum van verblijf: september 2015
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank W D
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 januari 2016

we hebben een fantastische vakantie gehad. Hotel is keurig, prima kamers en een uitstekend ontbijt. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. De taxi's zijn er erg goedkoop, dus geen huurauto nemen. In de buurt voldoende gelegenheid tot shopping. In Dubai is het duurder en massaler. Wel leuk om dagtrapjes te maken. Het hotel heeft een gratis shuttle service. Met Metro in Dubai makkelijk en goedkoop verder te reizen dan drop off shuttle bus.

Datum van verblijf: januari 2016
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Bedank Tony J
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 januari 2015

Slechte ligging en slechte service. Is absoluut geen 5 sterren waard. Er werd mij ontbijt aangerekend, en ter plekke bleek dit inclusief te zijn bij een suite. Dagelijks warden geen verse handdoeken geleverd. Oud meubilair en niet frisse geur op de kamer.

Datum van verblijf: december 2014
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Bedank Jean Marc D
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ahmed E, Operations Manager van Hilton Sharjah, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 januari 2015

Beste Jean Marc D

Hartelijk dank voor uw feedback van uw recente verblijf in ons hotel .

Sorry om te leren dat je niet als de locatie en de service. Excuses voor de toeslag voor het ontbijt , en het feit dat je niet de verse handdoeken kregen op een dagelijkse basis .

Bij Hilton Sharjah , we nemen alle feedback zeer serieus en constructief en voortdurend gebruiken deze feedback om onze normen en diensten te verbeteren .

Ik kijk ernaar uit u te mogen verwelkomen terug naar Hilton Sharjah in de nabije toekomst .

oprecht
ahmed

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken