Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Hotels.com
LuxuryCollection
US$ 193
Volledig restitueerbaar voor 29-09-23
Geen aanbetaling vereist
StayForLong
US$ 173
Booking.comUS$ 193
Expedia.comUS$ 193
travelup.comUS$ 211
alle 17 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.733)
Beoordelingen filteren
1.733 resultaten
Waardering van reizigers
1.216
324
96
46
51
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.216
324
96
46
51
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 1.733 beoordelingen
Beoordeeld op 22 januari 2020

Met z’n tweeën 9 dagen in dit hotel geweest.
Wat een service echt geweldig niks is teveel, echt ongelooflijk goed.
Prachtig ruime schone kamer, met alle voorzieningen, restaurants ook allemaal heerlijk gevarieerd eten.personeel of het nu op de kamer, het restaurant de receptie, het zwembad betreft, allemaal even vriendelijk en zorgzaam!!
Ligt dan wel een beetje buiten Dubai, maar doordat een gratis shuttle bus je overal heen brengt, totaal geen bezwaar!!
Komen graag nog eens terug!!

Kamertip: Zee zicht kamer is fantastisch!!
Datum van verblijf: januari 2020
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
1  Bedank X1834HCjennyg
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 9 maart 2019 via mobiele applicatie

Mooie kamers, goed onderhouden.
Lekker eten alleen niet aangepast aan all in formule. Buffetten zijn dik ok!
Verder gaat all in pas in om 15 uur op dag van aankomst. Na klacht bij TUI kregen we compensatie

Datum van verblijf: februari 2019
Reistype: Reisde met een partner
Bedank X5704MYclaudiar
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
AjmanSaray, Manager van Ajman Saray, a Luxury Collection Resort, Ajman, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 maart 2019
Google-vertaling

Dear X5704MYclaudiar,

We would like to thank you for taking the time to communicate your experience during your recent stay with us. Please accept our sincere apologies for not having fully satisfied your expectations.

We have taken your comments and suggestions very earnestly and have discussed them in detail with our team. They certainly provide us an excellent opportunity to fine tune our service and focus on improving our product going forward.

We truly hope to have another opportunity to welcome you back to Ajman Saray, a Luxury Collection Resort in future.

Sincerely,
The Management

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 18 januari 2019

Wat een heerlijk hotel. De ligging aan het strand is perfect, de kamers zijn ruim en schoon. Het personeel doet er alles aan om je een welkome gast te voelen, geen enkele moeite is teveel. Klein voorbeeld: de concierge Dawa regelde in een hoog tempo dat er pijnstillers door een apotheek voor ons bij het hotel bezorgd werden...
We hadden geboekt met All Inclusive en dat is wel aan te raden, de prijzen zijn er (net zoals overal in de VEA schribarend hoog). Maar je hoeft dan niet alleen in het buffetrestaurant te eten, je kunt ook bij de specaliteiten restaurants of de Beach Bar terecht, je krijgt daar een soort tegoed voor. Een eventueel verschil betaal je dan gewoon bij.
In de avond is er live muziek, waardoor het altijd gezellig druk is bij de Beach Bar.
Op de kamer is de mogelijkheid tot het zetten van koffie en thee en ook water in flesjes is elke dag ruimschoots beschikbaar.
Wat misschien nog wel het meeste indruk op ons gemaakt heeft is de vriendelijkheid van al het personeel. De behulpzaamheid, de service, het heeft op ons een onuitwisbare indruk gemaakt.
Willen we terug? Een volmondig JA is daarop het antwoord!!!

Datum van verblijf: januari 2019
Bedank Dvanegmond
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 21 januari 2018 via mobiele applicatie

Prachtig hotel aan de zee met luxekamers , zeer vriendelijk personeel . Relatief betaalbare restaurants in het hotel , toch voor de streek . Alcoholische dranken blijven duur ( eventueel meebrengen vanop de luchthaven ) . Wel 35 minuten naar het centrum , maar de taxi’s zijn goedkoop . Blijft een unieke bestemming !

Datum van verblijf: januari 2018
Reistype: Reisde met vrienden
Bedank BennyF239
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Ajman S, General Manager van Ajman Saray, a Luxury Collection Resort, Ajman, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 januari 2018
Google-vertaling

Dear Benny F,

Thank you for taking a moment to share your feedback following your recent stay with us at the Ajman Saray, a Luxury Collection Resort. I will make sure to pass your compliments of the staff along to them. They will be thrilled to hear how much you enjoyed our resort. 
Looking forward to making your next visit even more memorable.


Regards,
The Management

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 9 januari 2018

Het hotel op zich is mooi, netjes, verzorgd en prima afgewerkt. Het is dan ook een vrij recent gebouw. Het inchecken verliep niet zo vlot, het personeel spreekt niet zo vloeiend Engels. We hebben een paar uren moeten wachten aan het zwembad voor we een kamer kregen en extra moeten bij betalen bij aankomst voor het ontbijt van die dag. Wij hadden half pension en alle dranken zijn dus NIET inbegrepen. Deze zijn vrij duur, vooral de alcoholische dranken. Op de kamer is ook alles betalend. Prijs van een potje M&M's of nootjes was 45 dirhams = 11 euro. Wij zijn gewend dat er toch minstens een flesje water op de kamer gratis voorzien is bij dergelijk hotel. Zelfs dit was betalend en iets van een 7 euro per flesje. De kamers zijn wel netjes en worden elke dag schoongemaakt. Wij hadden een ruime kamer met een bad en douche en apart toilet. De kamer was met zeezicht. We hadden wel last van het lawaai van onze bovenburen. Het ontbijt is vrij uitgebreid maar voor een 5 sterren hotel verwacht ik meer variatie en meer hoogstaande producten. Er waren veel rokers aanwezig dus aten wij zowel 's morgens als 's avonds in de rooklucht van onze buren. Ook het avondeten was ondermaats voor een 5 sterren hotel. Enkele gasten zijn dan ook gaan klagen bij de chefkok en de manager. Er was 1 avond geen enkele warme groente voorzien in het buffet. Ook hier weinig kwalitatief hoogstaande producten. Er was bijvoorbeeld geen enkele keer (gerookte) zalm of scampi. In het dessert buffet ook geen variatie, er was zelfs geen schepijs voorzien. Aan het zwembad kan je drank of eten bestellen van de beachbar maar dit duurde enorm lang. Er is slechts 1x per dag een busje naar Dubai en dit om 13u. Wij waren er met oudejaar en hebben nog 100 euro per persoon moeten bijbetalen om daar te kunnen eten op oudejaar. Toen wij hierover klaagden werd gezegd dat dit buffet extra speciaal zou zijn en daarom niet inbegrepen in de prijs. Het buffet was nog kleinschaliger dan anders, er waren wel scampi's :-) Met andere woorden, voor het eten moet je hier niet zijn. Wel voor de nette kamers, het aangenaam verwarmd zwembad. De extra service voor kinderen en de kind vriendelijkheid. Het hotel heeft zijn eigen privéstrand wat op zich wel een gevoel van veiligheid heeft maar je kan dus geen wandelingen maken aan het strand want dit is afgesloten per hotel. Wij hebben een hammam behandeling gedaan in het hotel en dit was erg goed! Wel prijzig, 75 euro voor een half uurtje. Het hotel is vrij rustig, er is weinig tot geen animatie voorzien. Er is dus geen animatie aan het zwembad maar ook 's avonds is er niks te beleven, geen optreden of voorstellingen. Ook in de buurt is er niks dus moet je al een taxi nemen. Ideaal voor een rustvakantie. Je kan wel excursies boeken vanuit het hotel. Wij hebben de moderne city tour genomen van Dubai en dit is zeker de moeite om te zien! De show van de fonteinen van Dubai zijn ons het meeste bij gebleven. Het hotel is volgens ons te duur volgens wat ze maar bieden. Ik zou dit hotel eerder waarderen met 4 sterren.

Kamertip: Zeezicht is zeker meer rustgevend dan de straatkant, want daar zijn werken aan de overkant.
Datum van verblijf: januari 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
3  Bedank j0lienf
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Ajman S, Manager van Ajman Saray, a Luxury Collection Resort, Ajman, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 januari 2018
Google-vertaling

Dear Jolien F,

Thank you for taking the time to provide a very thorough review of your stay with us at Ajman Saray, a Luxury Collection Resort. We apologize for the inconvenience that you experienced during your stay at our resort.

We have notified the team so that we may look further into your comments, as they provide an opportunity to improve our product going forward.

Our goal is to provide our guests with a memorable and enjoyable experience from start to finish and we are truly sorry that you were disappointed. We appreciate your feedback and most certainly would like to make every effort to ensure your stay with us is as pleasant as can be.

Warmest,
The Management

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken