“Stukje rust in de stad”
Beoordeling van Anna's Corner

Anna's Corner
Geclassificeerd als nr. 4 van 44 Restaurants in Entebbe
Keukens: Café
Dineropties: Diner, Ontbijt
Dineropties: Diner, Ontbijt
25 april 2018 beoordeeld

Wat een geweldige plek, het was een van onze laatste dagen in Uganda en dit was een geweldige afsluiting van de vakantie. We kwamen aan op de boda boda en dit was echt een verrassing. Een geweldige tuin (bij ons was het erg rustig), waar we veel ruimte hadden, veel vogels overal. De service was snel en erg vriendelijk. De prijs/kwaliteit was goed. Er was ook salsales op het podium. Sanitair was schoon. Zeker een aanrader als je even wilt bijkomen van de stad.

20 november 2016 beoordeeld

Toen we in het Entebbe airport guesthouse zaten hebben we hier een aantal keren gegegeten. Je kan heerlijk in de tuin genieten van uitstekend eten.

8 oktober 2016 beoordeeld

Heerlijk gezeten en gegeten, zowel na aankomst en een dag voor we vertrokken zijn we er weer heen gegaan. Het is net of je bij iemand thuis in de tuin kunt relaxen!

20 februari 2016 beoordeeld

Ok, voor Afrikaanse begrippen is dit natuurlijk vooral een plek voor toeristen, maar wel een hele goede! Persoonlijke aandacht, heerlijk eten, leuke tuin, fijne entourage. Hier kun je even lekker op adem komen na een lange reis. Heerlijke koffie, trouwens. De burgers waren erg lekker, hoewel niet altijd alle side-dishes aan welig zijn. Vraag dus even vooraf!

12 november 2015 beoordeeld

Bij anna's corner kun je genieten van heerlijke koffie en verse fruitsappen. Het eten is goed, en de bediening is zeer vriendelijk.

Reizigers die Anna's Corner bekeken, bekeken ook

In Anna's Corner geweest? Deel je ervaringen!