“Great food!”
Beoordeling van Cafe Roma Bistro - GESLOTEN

Cafe Roma Bistro
10 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik had zin in Lasagne en een man had ons Roma aanbevolen. Het eten was heel lekker! En echt niet lang wachten. De bediening was heel vriendelijk en je kon echt alles vragen. Zeker een aanrader & voor ons een reden om zeker terug te gaan!

Datum van bezoek: september 2017

19 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ongelofelijk lekker eten, super vriendelijke bediening. Zeker een enorme aanrader waar wij zeker nog terug gaan !!

Datum van bezoek: juni 2017
13 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De kok heeft speciaal voor mijn moeder een vegetarische burger gemaakt. Daarnaast ook eindelijk een steak die medium was ipv doorbakken. Geweldig gegeten!! Een echte aanrader.

Datum van bezoek: juni 2017
23 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

heeeeeerlijk gegeten zeker een aanrader biefstuk botermals en de otaman kebab heerlijk en de fajitas ook super

Datum van bezoek: mei 2017
13 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor het 2de jaar hier gegeten. Goed eten. Lekker bord vol. Vriendelijk eigenaar. Heerlijk zitten in de haven.

Datum van bezoek: mei 2017

Reizigers die Cafe Roma Bistro bekeken, bekeken ook