“Sfeer!”
Beoordeling van Bono Good Times Marine

Bono Good Times Marine
Geclassificeerd als nr. 75 van 545 Restaurants in Marmaris
17 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bono Marine is één van de weinige plekjes in Marmaris waar ze wél sfeerverlichting hebben ipv neon bakken met harde muziek. De muziek is lounge en er hangt een ontspannen sfeer. Bij de entree wordt je keurig opgevangen door een gastvrouw. De bediening is vlot en de kaart bevat lekkere (grote) cocktails. Ken je "Cappuccino" in Spanje, nou dit is de Turkse variant! En dat is een compliment :)

Datum van bezoek: september 2018
İdris A, Owner van Bono Good Times Marine, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 oktober 2018

Thank you for the review, Benjamin. We do love the mood lighting to create Bono way of an atmosphere. Glad to hear we could accommodate you. Hope to see you next time!

18 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten bij Bono, elke keer weer is het eten perfect! Enige smetje op ons bezoek was dat we een verkeerd gerecht kregen, maar zonder weerwoord kregen we daarna meteen het goede gerecht! Eten duurde wel wat langer voordat we het kregen, maar dat hoort erbij als men het eten vers bereid en het heel druk is. Al met al, moet je zeker een keer bij Bono hebben gegeten in Marmaris!

Datum van bezoek: augustus 2018
İdris A, Owner van Bono Good Times Marine, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 augustus 2018

Thank you for the review, Robby. Also, thank you for your understanding about the incident. Next time we’ll make it up. See you very soon!

27 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten! De hamburgers & cocktails zijn een aanrader.
Personeel is zeer vriendelijk en je krijgt een snelle bediening.

Datum van bezoek: april 2018
İdris A, Sahibi van Bono Good Times Marine, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 mei 2018

Thanks for the feedback, Ashley. Glad you enjoyed the hamburgers. See you next time!

13 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij BONO Good Times Marina kan je heerlijk eten en borrelen. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam! Aanrader!!

Datum van bezoek: oktober 2016
20 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Voordat je gaat eten of na het eten kun je hier heerlijk aan een hoge tafel een lekker drankje doen. Ook kun je hier een goede maaltijd krijgen. Zeer attente bediening, mooie aankleding bij het bestellen van bijvoorbeeld Raki of een lekkere cocktail (€6)

Datum van bezoek: augustus 2016

Reizigers die Bono Good Times Marine bekeken, bekeken ook

Marmaris, Marmaris District

In Bono Good Times Marine geweest? Deel je ervaringen!