Beoordeeld op 6 oktober 2015 via mobiele applicatie

15 dagen mogen genieten van dit top appartement. Het personeel is erg gastvrij,ze doen allesvoor je .kamers zijn schoon en het eten is werkelijk top! Zeker een aanrader of je nou met kids, als stelletje of vrienden komt.. iedereen vermaakt zich hier. De ligging is erg centraal. Een kleine tien minuten lopen en je bent op het strand. Ook is de winkel om de hoek dag en nacht open. Kortom je komt niks te kort.

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 2 september 2015

Het appartement ziet er keurig uit vooral voor de lage prijs die we hebben betaald. ( we hadden een kamer in het mooie gedeelte) Slaapbank beetje te kort, maar dat heb ik elders in Turkije nog niet anders gezien. Het jammere is dat alle appartementen aan het zwembad grenzen en als je in de woonkamer slaapt (slaapbank) heb je wel eens moeite met slapen omdat er erg veel herrie van de bar afkomt. En met een appartement kamer 105 grenste we met de woonkamer aan de receptie, dus hiervan ook erg veel herrie. In de slaapkamers heb je hier stukken minder last van. Vriendelijk personeel, niet opdringerig. 10 minuten lopen van het strand, mini supermarkt en taxi standplaats om de hoek.

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 28 maart 2015

erg goed gelegen omliggende buurt voldoende vertier centrum is goed te doen maar als je niet van wandelen hou met taxi
mensen daar behulpzaam en vriendelijk
app ruim en schoon
ontbijt goed en vers alles

Kamertip: als je niet van drukte hou niet op begane grond gaan zitten voordeel daar wel weer van je kan zo vanaf je balkon zwembad induiken
Datum van verblijf: april 2014
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 28 augustus 2014

Net terug van 12 dagen Marmaris. Een vakantiebestemming die geweldig is en alles te bieden heeft

De algemene indruk:
Goede appartementen, prijs-kwaliteit verhouding kloppend. Hard werkend personeel.

Eten:
Wij hadden inclusief ontbijt, wat met name aan te raden is voor degenen die houden van een Brits ontbijt.

Het bestellen van je ontbijt gaat middels de lunch kaart. Het ontbijt was simpel, 99% hartig en bood niet veel naar onze smaak (wij zijn dan ook met name buffet gewend).

De barmannen vroegen iedere avond of we bij de bar konden avondeten. Dit vonden wij erg vervelend.
We deden één avond mee aan de BBQ-night, dit was een buffet maar was voor ons een anti-climax. Het was duurder dan een avond luxe eten aan de boulevard (met name de drankjes)!
Tip: Ga lekker op de boulevard eten of in de haven. Voor ons de beste restaurants: Aquarium+ en Faros!

Faciliteiten:
Weinig tot geen activiteiten.
Harde muziek bij het zwembad en soms avond activiteiten als BBQ-night, Kebab-night en Pool-night. Na 12:00 wordt overal de muziek uit of zacht gezet.
Wel fijn dat het ontbijt/eten op je kamer bezorgd kan worden zonder extra kosten!

Kamer:
Simpel maar heeft alles. Wordt iedere dag schoongemaakt.
Airco zat bij ons alleen op de slaapkamer, dus de badkamer en woonkamer waren erg warm. Van andere vakantiegangers hoorden wij dat de airco alleen in de woonkamer zat, waarbij de slaapkamer erg warm was. Dit varieert dus.

Airco heb je in de zomerperiode wel echt nodig!
De Kluis bevindt zich niet op je kamer maar bij de receptie.

Service:
Goed! Niet alle medewerkers spreken Engels!
Sommigen spraken een beetje Nederlands, maar Engels was makkelijker communiceren. Ze deden erg hun best en waren vriendelijk.
De eerste avond brengen ze graag je koffer naar je kamer maar ontvangen ze er wel graag wat voor..............

Ligging:
Het is een stuk lopen naar de haven en bar street maar een goede en rustige plek!
Geen last van lawaai/muziek/omstanders op de kamer.
Tip: Pak de Dolmus, is 2 Lira p.p.!

Leuke trips:
Pamukkale, Dalyan en de Lazy Cruise.
Bijzonder en zeker je geld waard!
Maar in Marmaris is ook voldoende aanwezig!

Kamertip: Vraag om airco op de slaapkamer. Zonder ontbijt.
Datum van verblijf: augustus 2014
Beoordeeld op 18 augustus 2014

Heerlijk appartement, voor Turkse begrippen zeer luxe ingericht, ook de slaapbank in het woongedeelte prima. Personeel zeer vriendelijk en eten in het complex van prima kwaliteit en goede prijs-kwaliteit verhouding. Een van de weinige appartementen waar het overdag rustig is, je rustig kan zwemmen en er geen tetterende animatie of knalharde discomuziek stoort. In de avond wel muziek maar niet storend en vanaf 23.30 is het over met de muziek. Locatie uitstekend, strand 8 minuten lopen, dolmus bijna voor de deur en met 10 minuten in het centrum. Met kleine kinderen een heerlijke locatie.

Datum van verblijf: augustus 2014