Beoordeeld op 18 augustus 2014

Heerlijk appartement, voor Turkse begrippen zeer luxe ingericht, ook de slaapbank in het woongedeelte prima. Personeel zeer vriendelijk en eten in het complex van prima kwaliteit en goede prijs-kwaliteit verhouding. Een van de weinige appartementen waar het overdag rustig is, je rustig kan zwemmen en er geen tetterende animatie of knalharde discomuziek stoort. In de avond wel muziek maar niet storend en vanaf 23.30 is het over met de muziek. Locatie uitstekend, strand 8 minuten lopen, dolmus bijna voor de deur en met 10 minuten in het centrum. Met kleine kinderen een heerlijke locatie.

Datum van verblijf: augustus 2014
Beoordeeld op 3 juni 2014

Inrichting is echt minimaal. Geen TV en eethoek bijvoorbeeld. Wordt goed schoongehouden maar is ook niet zo moeilijk met zo weinig spullen. Grootste minpunt is het lawaai dat de hele nacht door gaat. Tot 24.00 uur harde muziek uit de bar, daarna gaat men zonder muziek verder en blijven er een groot deel van de nacht mensen rondom bar en zwembad luidruchtig hangen. Rond 5 uur begint de moskee te roepen en daarna gaat men zwembad schoonmaken met de nodige geluiden. Kortom heel weinig en slecht slapen op te harde bedden. Personeel is heel vriendelijk en restaurant is goed met redelijke prijzen. Gasten vaak groepen Nederlanders en Engelsen die pas vakantie hebben als ze de hele nacht kunnen doorgaan, laat uit bed komen en dan rond het zwembad blijven hangen. Prima maar zonder ons voortaan. Was onze eerste en laatste keer.

Kamertip: Geen kamer rond zwembad nemen ivm lawaai
Datum van verblijf: mei 2014
Beoordeeld op 27 mei 2014

Allereerst wil ik ingaan op de opmerkingen betreffende harde muziek & lawaai: een aantal jaren geleden ging de herrie de hele nacht door, maar op last van de burgemeester moet om 24:00 uur de muziek geheel uit, daarnaast heeft Club Amaris de laatste jaren de mogelijkheid om de bar af te sluiten met een glazen schuifwand, waardoor de geluidsoverlast tot het verleden behoort.
Het betreft een appartementencomplex met nette, zeer schone appartementen (schoonmaak 7x per week) een 2-tal zeer goed bijgehouden zwembaden, receptie, bar & restaurant met zeer vriendelijk en servicegericht personeel. Een zeer groot aantal kwaliteitsrestaurants op loopafstand, met als aanraders O'Yes, Andy's, Aliila, etc .etc. Wij zijn er een keer of 12 geweest en gaan dit jaar Sept. weer; een echte aanrader. Een boottocht, een dorpentocht met jeep, of een bezoek aan een hamam, maken Uw vakantie onvergetelijk.

Kamertip: De begane grond is ideaal voor ouders met kleine kinderen, de 1e en 2e verdieping geeft een heerlijk uitzicht, de balkons op de 3e verdieping zijn wat minder, omdat je alleen in een staande positie een goed uitzicht hebt. Een 2-kamerappartement heeft een separate slaapkamer met airco (tegen bijbetaling) (niet nodig in Mei)
Datum van verblijf: mei 2014
Beoordeeld op 8 juli 2013

Het is vooral de gezelligheid en gastvrijheid die zal blijven hangen van ons verblijf van 8 dagen in Club Amaris. Ja, er klinkt veel harde muziek. Dat was ook voor ons even slikken in het begin. Nu zijn we sowieso geen mensen die de hele dag in en rond het zwembad blijven hangen (wat doen veel gasten dat wel zeg, onbegrijpelijk en zo zonde...trek bruisend Marmaris in!). Ongeveer tussen 0:00 uur en 00:30 uur brengen ze de volume wel degelijk flink naar beneden. Daarvoor dus gewoon nog niet gaan slapen. Ook zwemmen is tussen 20.00 uur en 08:00 uur verboden.

Dit is dus geen resort zonder regels. Het personeel is constant vrolijk, vraagt altijd hoe het met je gaat en je kan je er echt thuis voelen. Ze zijn nooit te beroerd je ergens mee te helpen. Ze flirten er stevig op los, maar het zijn ook keiharde werkers die hun gasten serieus nemen. Ik kreeg echt respect voor ze. Ook omdat ze nooit chagrijnig zijn en altijd alles hartstikke schoon houden. Inclusief de prima kamers met prima bedden. Gastvrijheid wint het hier dus van geluid.

Tip: het lijkt alsof sommige gasten ligstoelen aan het zwembad reserveren en al vanaf 's ochtends met hun handdoeken bezet houden. Gewoon vragen bij de bar of ze nog plek voor je willen maken. Dan pakken ze er extra stoelen bij of halen ze handdoeken weg die dus gewoon van Club Amaris zelf zijn. Vraag me niet naar het waarom van deze strategie, maar geef dus niet snel op.

Fantastische service, aardige mensen, veel vrolijkheid. En ja, soms iets te veel decibellen dus...

Datum van verblijf: juli 2013
Beoordeeld op 17 juni 2013

Ons verblijf in dit appartement viel wat tegen door de harde muziek tot laat in de nacht.en dan nog luidruchtige bargangers die tot s'morgens vroeg lawaai maakten. We hebben zelfs een andere kamer moeten vragen wegen te luide muziek van supreme.De eerste maal in 20 jaar turkye dat we zoveel nachtlawaai hadden.De appartementen daarentegen ware perfect en mooi onderhouden een tv en een salontafel had welkom geweest. Bar personeel was wel wat opdringerig om drank en eten aan te prijzen.Ook een heel mooi zwembad, jammer dat alle ligzetels al van 8 uur s'morgens bezet door handoeken.Toch hebben we een mooie reis gehad. Ook heel goede bedden.Ligging was ook heel goed niet ver van strand en winkels , vele mogelijkheden om uit te eten in de omgeving.

Kamertip: kamers aan de zijkant hebben veel last van lawaai
Datum van verblijf: juni 2013