4 september 2017 beoordeeld

Dit hotel heeft zeker en vast een pak sterke punten, maar helaas ook een pak slechte. Wij sliepen in een kamer aan de straatkant en veel slapen zat er niet in. De pub/discotheek aan de overkant van de straat zorgde tot 2-3u 's nachts voor de luide muziek, terwijl om 5u30 's ochtends de imam uit de nabijgelegen moskee mij wakker zong. Wij besloten dan ook om na één dag al oordopjes te gaan kopen. Gelukkig hielp dit toch iet of wat bij onze nachtrust. Betere isolatie van de kamers zou dus echt wel nodig zijn. Het enkel glas in de kamer is dus veel te weinig... Het eten was gewoonweg koud, niet lauw, maar koud. Zoiets kan voor mij echt niet. Qua variatie en kwaliteit van het eten waren wij ook niet echt tevreden. Dit kan echt veel beter. Ook over het drankaanbod kan er wel wat gezegd worden... Je kan amper kiezen tussen vier cocktails, toch wel wat weinig voor een 5-sterren all-inclusive hotel. De netheid in onze kamer en in het hoofdgebouw was wel uitstekend. Alles proper en op tijd gekuist. De hygiëne van de toiletten aan het zwembad vond ik wel heel slecht. De service en vriendelijkheid van het personeel vonden wij ook heel goed. Op één punt na: de vriendelijkheid aan de receptie. Deze vond ik vreselijk!! Bij aankomst kregen wij gewoon een papiertje waar alle informatie ivm het hotel opstond, zei de receptioniste dat we naar het vijfde verdiep mochten gaan en dat was het. Niemand die onze bagage naar boven bracht, geen uitleg over het hotel, zelf moeten gaan vragen naar kaartjes van de handdoekenservice, zelf 2x moeten gaan vragen om de safe aan te komen zetten, bij het uitchecken zelfs niet eens een goede reis gewenst, kortom: echt een negatief punt dit. De animatie vond ik wel uitstekend, de animators zelf waren supervriendelijk, al was door de kleine accomodatie er niet veel animatie mogelijk. Nog één minpuntje: de wifi. Op vele websites staat te lezen dat er gratis wifi is aan het zwembad en in de lobby. Dit klopt NIET. Enkel in de 10 meter rondom de receptie heb je inderdaad gratis wifi, aan het zwembad heb je helemaal niks. Ik heb dan uiteindelijk geopteerd om te gaan betalen voor overal wifi te hebben, en ook dit bleek niet veel nut te hebben. Aan het zwembad was de connectie zodanig slecht dat je er bijna niet kon van genieten. Enkel in de kamer was er wifi... Of dit hotel zijn vijfsterren waard is laat ik in het midden, maar ik heb persoonlijk al enkele 5-sterrenhotels in Turkije gedaan. En dit is toch wel veruit de slechtste ervaring die ik heb gehad. Maar het moet gezegd: ook dit hotel heeft de nodige charmes en de nodige positieve punten. Maar er is nog veel werk aan de winkel.

Kamertip: Vraag voor een kamer aan de kant van het zwembad als je van wat nachtrust houdt.
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
20 december 2016 beoordeeld

Dit hotel is absoluut geen 5 sterren waardig....kamer is proper..badkamer is aan renovatie toe..algemene delen waren vuil...de lift is in 15 dagen niet gepoetst (vieze spiegels)zetels in de lounge vuil en versleten...voldoende bedjes aan het zwembad (oktober) kussens op de bedjes heel vies...het eten liet ook veel te wensen over...soms 3 dagen geen vers brood...warm eten meestal lauw en overschot de volgende dag weer op buffet...dus...GEEN aanrader

Kamertip: Zwembadzicht zo hoog mogelijk
  • Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
27 september 2016 beoordeeld

Het is een goed hotel met vriendelijk personeel. Ik ben er twee keer geweest en er was helaas wel verschil tussen. De eerste keer was het echt de 5 sterren waard maar de tweede keer zeker niet. Tijdens maaltijden was er slechte bediening en vieze tafels. Maar beide keren was het eten echt heel erg goed! Veel keuze en ook genoeg gezonde dingen. In het hoogseizoen wel wat druk bij het zwembad. Helaas wel de stoel-claimers aan het zwembad. Die leggen om 8 uur een handdoek neer en het blijft bezet. Personeel is vriendelijk en behulpzaam en als je een vraag hebt is bijna alles mogelijk. Een aanrader!

• Verbleef: oktober 2015, reisde met vrienden
15 oktober 2015 beoordeeld

kamers zijn groot, klein 2 persoons bed is een twijfelaar, terwijl er 3 bedden staan, hoe bizar! grote ruime badkamer die erg gehorig is, je kunt de buren echt letterlijk verstaan. zwembad is vreselijk koud en de bedden met kussens zijn slecht, vies en vol vlekken! je moet 1,5 uur wachten voordat er een bed, kussen en handdoek beschikbaar is.
op de laatste dag waren er geen schone kopjes, bestek, geen kaas en ander voedsel hoe schandalig is dit? komt nog het onvriendelijke personeel bij, helaas geen 2e keer meer, er zijn betere hotels te vinden.
Zeer zeker geen 5 sterren!

• Verbleef: oktober 2015, reisde met vrienden
26 september 2015 beoordeeld

Bij aankomst op de luchthaven in Dalaman is het nog 100 km bus .Er wordt onderweg voor een sanitaire stop in Mugla gestopt . In bus kan men Water en Cola kopen aan zeer democratische prijzen. De aankomst in het hotel was zeer vriendelijk en alles verliep vlot. Mooi hotel, lieve mensen , en zeer hygienische hotel. Het eten is erg gevarieerd met vooral verse producten. Ga er zeker nog eens terug . Wil men excursies doen moet men wel altijd over de bergkam maar de uitzichten zijn zo mooi en er zijn goede gidsen en je leert wat beter het binnenland kennen. Een geweldig animatie team waar ook de kinderen veel plezier aan hadden . Wifi is gratis ter beschikking in de lobby , niet in de kamers .

Kamertip: Kamers zijn rustig ; Er zijn 5 verdiepingen en vandaar heb je een mooi uitzicht .
  • Verbleef: september 2015, reisde alleen