• Zwembad
Orbitz.com
Club Aida(Marmaris)
  • Gratis parkeren
Orsmaris Boutique Hotel(Marmaris)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Supreme Hotel Marmaris(Marmaris)(Heel veel waar voor je geld!)
galahotels.com
7 juli 2018 beoordeeld

super mooi hotel wel groot . merk je niet zo veel van maar als je gaat eten nou dan kan je vechten voor een tafel dus die twee uurtjes zijn te kort voor zo veel mensen te gelijk . we zijn er twee weken geweest we zijn de tweede week maar gaan uit eten zo klaar waren wij er mee Russen en turken die ook in het hotel waren en hoe die mensen er gedragen tafels vol eten en dan niks op eten NEE ONS NIET MEER GEZIEN DAAR AL MOGEN WE VOOR NIKS GAAN WE NOG NIET.

Kamertip: Beteren Beden en beter schoonmaken en als je aan de weg kant zit beter dubbel glas wat een herrie zelfs als de deur dicht zit .
Verbleef: juni 2018, reisde met vrienden
GRDiamondHotel, Konuk İlişkileri Müdürü van Green Nature Diamond Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 juli 2018

Beste gast,

Wij hebben uw feedback in goede orde ontvangen waarvoor onze dank.
Wij zullen alle genoemde punten doorgeven aan het management. Uiteraard zal er gekeken worden of er verbeteringen doorgevoerd kunnen worden.
Het is spijtig om te horen dat u hier niet nog een keer zou willen verblijven. Toch hopen wij dat u over het algemeen een goede vakantie heeft gehad.

7 juli 2018 beoordeeld

Prima hotel, fijne ligging tov winkels en de haven.
De medewerkers doen zo hun best om het je naar je zin te maken!
Enige minpunt is de slechte WiFi. Daar kan het hotel nog een grote stap in maken! Boeken!!

Kamertip: Boek absoluut een zeezicht kamer
Verbleef: juni 2018, reisde met vrienden
GRDiamondHotel, Konuk İlişkileri Müdürü van Green Nature Diamond Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 juli 2018

Beste gast,

Graag willen wij u bedanken voor u complimenten en feedback.
Het is fijn om te horen dat u de locatie en de service die u heeft gekregen van het personneel terwijl u op vakantie was waardeert.
Heel erg bedankt dat u ons recomendeert en hopelijk zien we u snel weer!

7 juli 2018 beoordeeld

Anematie goed en gezellig.
Zwembad goed schoon
Italiaanse restaurant viel wel iets tegen,erg vet
Restaurant hotel goed.
Wi-Fi is niet zo goed in het hotel.
Kamers zijn goed alleen bedden zijn erg hard.

Kamertip: Het behang en kitwerk zou goed na gekeken moeten worden .
Verbleef: juni 2018, reisde met familie
3 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben 13 dagen hier geweest met een vriend samen. Geweldig hotel, receptie service kan beter alleen. Verder het eten was goed, veel variatie. Genoeg te doen voor kinderen en de entertainment team was top. Ik zou zo volgend jaar terug gaan naar dit hotel. Snoopy en Gino waren de besten. Ze hebben me hiervoor betaald.

Verbleef: juni 2018, reisde met vrienden
GRDiamondHotel, Guest Relations Manager van Green Nature Diamond Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 juli 2018

Beste gast,

Graag willen wij u bedanken voor u feedback. Wij zullen de complimenten doorgeven aan de betreffende afdelingen.
Wij hopen u in de toekomst weer terug te zien in ons hotel en het prachtige Marmaris!

26 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen week teruggekomen van een verblijf van 9 dagen in Green Nature daimond. Prachtig en schoon hotel, groot zwembad, leuke animatie en prima eten! Het enige minpuntje is dat je tijdens het diner bijna geen plekje kan bemachtigen en doordat er veel tafels zijn voor 4 personen of meer, komt het regelmatig voor dat je bij een ander stel aan tafel komt te zitten... dit was het enige nadeel. Voor de rest niks op te merken en zeker een aanrader!

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
GRDiamondHotel, Konuk İlişkileri Müdürü van Green Nature Diamond Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 juni 2018

Beste gast,

Graag willen wij u bedanken voor u feedback. Wij zijn blij om te horen, dat u zo veel aspecten van het hotel leuk vond. Ons personeel doet namelijk hun uiterste best om het iedereen naar hun zin te maken.
Ook begrijpen wij u feedback en gaan we het doorgeven aan het team zodat we er een oplossing voor kunnen vinden.

Wij hopen u wellicht nog eens te mogen verwelkomen in ons hotel om u een prettig verblijf te verzorgen.