26 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Top heel gezellig bediening gastvrij en je word op je wenken bediend met een glimlach hotel zeer schoon mooi en heel mooi gelegen zodat je alles te voet kunt doen eten en drinken alles wat je wil als je een mooie leuke vakantie wil wist ik het wel volgend jaar weer

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
GRDiamondHotel, Konuk İlişkileri Müdürü van Green Nature Diamond Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 mei 2018

Beste gast,

Graag willen wij u bedanken voor u feedback.
De complimenten hebben wij met veel plezier doorgegeven.
Wij hopen u in de toekomst weer terug te zien in ons hotel en het prachtige Marmaris!

23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn vrouw en ik zijn hier voor de 2e keer naartoe geweest. Wat een goed hotel. Wij zijn sowieso teruggekomen voor de fantastische bediening van Emrullah en Mustafa. Emre was dit jaar nieuw. Ook een top ober. We missen onze vrienden nu al. Je ziet er ook Altijd iemand schoonmaken. Volgend jaar komen wij zeker weet terug. Groeten Kimberly en Stephan van Noort

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
GRDiamondHotel, Konuk İlişkileri Müdürü van Green Nature Diamond Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 mei 2018

Beste Kimberley en Stephan van Noort,

Heel erg bedankt voor u reactie. Wij zijn erg blij dat u een fijne vakantie heeft gehad in ons hotel.
We geven u complimenten door aan Emrullah, Mustafa en Emre.

Tot volgend jaar!

Green Nature Diamond Hotel

6 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zijn met 7 personen geweest met 3 kinderen in de leeftijd van 15, 10 en 3 jaar. Hotel is erg mooi maar groot. Wij waren er best vroeg in het seizoen waardoor het nog niet heel erg druk was gelukkig. Animatie was erg leuk en van alle markten thuis. Bij het zwembad werd veel georganiseerd zoals darten, bingo, waterpolo enz. De jongens en meiden waren allemaal erg leuk maar JeyJey was wel de leukste van het stel. Hij doet de spelletjes enthousiast mee en maakt het iedereen naar z'n zin. Onze zoon van 10 was helemaal weg van hem. Wij komen hier zeker nog een keer terug volgend jaar.

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
GRDiamondHotel, Guest Relations Manager van Green Nature Diamond Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 mei 2018

Beste gast,

Graag willen wij u bedanken voor u feedback. Wij zullen de complimenten doorgeven aan het animatie team.
Wij hopen u in de toekomst weer terug te zien in ons hotel en het prachtige Marmaris.

7 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben hier geweest met mijn volwassen zoon in juni
Erg mooi hotel en geweldig goed eten
Fijne bediening en lief personeel
Het zwembad lekker groot en voldoende ligbedden
We hadden all inclusief en dat is ideaal want je kan drinken en eten wat je wilt en er was genoeg aanwezig en van goede kwaliteit
We konden ook gebruik maken van 1 keer a la Carte in Mexicaans restaurant
Daar geweldig leuke lieve hostess ontmoet , Julia Konovalova , die erg goed en gastvrij overkwam en net dat extra biedt waar je op hoopt in vakantie !!

Goede animatie en afstand tot centrum met dolmus 10 minuten en kost niets
Terug met taxi ook bijna voor niets

Enige nadeel van hotel : we hadden voordeel kamer beneden en dan heb je geen uitzicht want je kijkt tegen hek aan en de kamers waren daar in mindere staat
Strand bij hotel is erg smal en druk maar de afstand van zwembad naar zee is paar meter dus dat was geen probleem

Aanrader !!!!

Verbleef: juni 2017, reisde met vrienden

Beste gast,

Met veel plezier hebben we u feedback gelezen waarin u aangeeft dat u een schitterend verblijf heeft gehad. Wij zullen de complimenten doorgeven!
Graag willen we u bedanken voor u reactie en hopen u in de toekomst weer terug te zien in ons hotel en het prachtige Marmaris.

Green Nature Diamond Hotel

30 december 2017 beoordeeld

Al 2x naar dit hotel geweest (zomer 2016 en 2017) als koppel en als gezin.
Alles erop en eraan.
All in en activiteiten voor groot en klein
top vakantie
centraal gelegen en Dolmus voor de deur.
Grote winkelstraat en snackbars in het centrum

Kamertip: Ik raad u geen kamer met zicht op de straat daar is veel geluidshinder van rijdende auto's en brommers op de grote winkelstraat.
  • Verbleef: juni 2017, reisde met familie

Beste gast,

Met veel plezier hebben we jouw feedback gelezen waarin je aangeeft dat je een schitterend verblijf hebt gehad. Graag willen we je bedanken voor je reactie en hopen je in de toekomst weer terug te zien in ons hotel en het prachtige Marmaris.