5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed hotel.mooie omgeving.barpersoneel goed en snel favoriete barmedewerkster, Buket levendig hotel met aardige mensen.twee grote zwembaden en fijn restaurant.kamers zijn schoon en prima .veel gezinnen met kinderen aanwezig.ook animatie is leuk.

Datum van verblijf: september 2019
GUEST RELATIONS G, Halkla İlişkiler Müdürü van Green Nature Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Geachte Gast,

Bedankt voor het delen van uw prachtige beoordeling hier.
We zijn blij om te horen dat u ons hotel zo hoog hebt gewaardeerd en dat u een fantastische vakantie met het gezin bij ons had.
Wij hopen de gelegenheid te hebben om u terug te mogen verwelkomen bij Green Nature Resort & Spa in de toekomst!

Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 11 september 2019 via mobiele applicatie

Leuk hotel voor jong en oud,toffe animators en elke avond kun je uitgaan naar bar street met een busje. Veel keus om te eten. Toffe glijbanen en drie zwembaden. Lekkere drankjes aan de bar. Zal zeker willen terugkomen!

Datum van verblijf: september 2019
GUEST RELATIONS G, Halkla İlişkiler Müdürü van Green Nature Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 weken geleden

Geachte Gast,

Allereerst wil ik u bedanken voor het kiezen van onze Green Nature Resort & Spa voor uw verblijf in Marmaris.Dank u voor het nemen van uw tijd om een beoordeling over ons hotel te posten, ik ben erg blij om tehoren dat onze diensten over het algemeen naar tevredenheid waren, en u kan ervan verzekerd zijn dat uw reacties al zijn gedeeld met alle teamleden.
Ik kijk ernaar uit om u in een niet al te verre toekomst terug aan het Green Nature Resort & SPA te kunnen verwelkomen.

Beoordeeld op 10 september 2019

Zeer goed hotel! Leuke animatie en aardig personeel. Vooral kiki en ronaldo waren gezellig met de activiteiten en het uitgaan! Eten was ook goed en gevarieerd. Zeker aanrader en volgend jaar misschien weer

Beste gast,

Met veel plezier hebben wij u complimenten gelezen waarin u aangeeft dat u een schitterend verblijf hebt gehad. Graag willen we u bedanken voor u reactie en hopen u in de toekomst weer terug te zien in ons hotel en het prachtige Marmaris.

Beoordeeld op 9 september 2019

Heel fijn gehad met mijn gezin...... Schone kamer en vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar!

Thank you Ali, Umit and Murat (restaurant) for your hospitality and the people of the reception too.

Beoordeeld op 9 september 2019 via mobiele applicatie

Het animatieteam is super! De dansjes en de showtjes rondom het zwembad zijn leuk. Kiki, Ronaldo, Domdom en Musty zijn mijn favoriet! We hebben een erg leuke vakantie gehad het is een goed resort met leuke entertainment!