Beoordeeld op 26 april 2019 via mobiele applicatie

Een heerlijke vakantie mogen hebben in Mamaris, Green nature resort.
Samen met onze 2 volwassen kinderen weer terug in Mamaris na 4 jaar. Veel hetzelfde. Veel anders.

Het resort - de bediening.
De werknemers zijn heel vriendelijk en doen super hun best om het je naar de zin te maken. Mensen als een Emin, onze ober deze week, maken het verschil. Je voelt je welkom en gezien. Niets is te veel.
De dames van de schoonmaak - echte schatten! Complimenten.

Complex en faciliteiten. Alles is er, maar wel wat gedateerd.
Mooi zwembad.
Voor ons een 1e kennismaking met all inclusive. Best wennen. Een overvloed aan mooi geetaleerd eten van prima kwaliteit. En echt overal drank te verkrijgen. Maar ook een overvloed aan zonaanbidders - "brown in one day" - met soms te veel gedronken.

Niettemin. Wij genoten in het voorjaar van een weekje zon in Mamaris.

Tip aan Green nature. De Wifi mag beter/sterker over het resort.

Beoordeeld op 23 april 2019 via mobiele applicatie

Een super reis gehad. Lekker eten en veel variatie een super proper en mooi hotel. En zeer kindvriendelijk. Mij zien ze er zeker terug. En de animatie was er TOP iedere dag zorgden ze ervoor dat iedereen een leuke dag had en deden ze telkens leuke activiteiten voor jong en oud.

Datum van verblijf: april 2019
GUEST RELATIONS G, Halkla İlişkiler Müdürü van Green Nature Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 april 2019

Beste gast,

Met veel plezier hebben wij u complimenten gelezen waarin u aangeeft dat u een schitterend verblijf hebt gehad. Graag willen we u bedanken voor u reactie en hopen u in de toekomst weer terug te zien in ons hotel en het prachtige Marmaris.

Beoordeeld op 19 april 2019 via mobiele applicatie

Heel tevreden van het hotel.
Heel goede bediening aan tafel ,bedankt yurum .proper zwembad voldoende ligbedjes. Gerenoveerde kamers met vloer .kuispersoneel ook heel top .we komen zeker nog eens terug

Beste gast,

Beoordeeld op 16 april 2019

zeer goed hotel!lekker eten!goede ligging.goede service!mooie en nette kamers!marmaris zelf is een aanrader!en het dorpje ernaast ook!zeer gezellige jachthaven!en in september is het er nog zéér warm en de zee is ook dan opgewarmd!

Datum van verblijf: september 2018

Geachte Gast,

Allereerst wil ik u bedanken voor het kiezen van onze Green Nature Resort & Spa voor uw verblijf in Marmaris.Dank u voor het nemen van uw tijd om een beoordeling over ons hotel te posten, ik ben erg blij om tehoren dat onze diensten over het algemeen naar tevredenheid waren, en u kan ervan verzekerd zijn dat uw reacties al zijn gedeeld met alle teamleden.
Ik kijk ernaar uit om u in een niet al te verre toekomst terug aan het Green Nature Resort & SPA te kunnen verwelkomen.

Beoordeeld op 19 maart 2019 via mobiele applicatie

Het hotel is wat ouder qua inrichting. De ligging is echt fantastisch. Je loopt zo overal heen. Het hotel is wel schoon en het eten is prima. Deze zomer gaan we voor de 3e keer erheen. Zwembad is prima. Wel erg druk en je moet vroeg eruit voor bedjes.

Datum van verblijf: juli 2018
GUEST RELATIONS G, Halkla İlişkiler Müdürü van Green Nature Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 maart 2019

Geachte Gast,