“Zeer vriendelijk personeel en goed eten op een mooie plek”
Beoordeling van Gusta Bar&Grill

Gusta Bar&Grill
Geclassificeerd als nr. 18 van 549 Restaurants in Marmaris
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
13 oktober 2018 beoordeeld

In het haventje aan de boulevard zit dit zeer verzorgde en leuke restaurant. Personeel is zeer grappig, vriendelijk en is niet opdringerig. Het terras heeft goede tafels en stoelen waar je uitzicht hebt op de boulevard. Het is ook mogelijk boven te zitten op een panorama terras. Kwaliteit van het eten is goed en zeer lekker voor een normale prijs. Wij betaalde voor een omelet omgerekend 3 euro en voor twee grote lamb kebap spiesen 9 euro met aardappels, rijst en groente. Drinken is omgerekend zo'n 1 euro 30.

Kortom: één van de beste restaurants op de haven boulevard van Marmaris.

Datum van bezoek: oktober 2018

23 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mijn vriend gegeten, heel vriendelijk personeel heel goed eten alles word zelf gemaakt goede service zeker het bezoeken waard als je in marmaris bent !! Een dikke 10

Datum van bezoek: september 2018
Oktay C, Sahibi van Gusta Bar&Grill, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 september 2018

Dank je wel toy snel

26 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Naar aanleiding van de recensies van Trip Advisor hier gaan eten. Een gewaardeerd ontvangst door de gastheer, deze geeft je het gevoel zeer welkom te zijn. Onze ober heet Deniz, een humoristische entertainer die je helemaal verzorgt ondanks de drukte. (Ik heb het nog steeds niet over het eten) Service een dikke 10

Het eten, wij hadden garnalen cocktail en Calamaris vooraf, de Calamaris was goddelijk de garnalen cocktail Okay. Als hoofdgerecht hadden we Seafood mix en de Garlic shrimps, beide heerlijk.
Het nagerecht een heerlijke cheesecake en Baklava die ze speciaal zijn gaan halen ook zeer goed. Ook voor het eten een dikke 10.

Echt goed dus

Datum van bezoek: augustus 2018
31 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Toprestaurant! Tafel op 1e verdieping met prachtig uitzicht op de haven, de zee, bergen et cetera. Supergoed, enthousiast en vriendelijk bediend door Denyz en heel belangrijk ook lekker gegeten

Datum van bezoek: juli 2018
20 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat hebben wij hier heerlijk gegeten. Hele goede service en onwijs aardig personeel!
Het restaurant is gelegen aan het water en kijkt uit de een kleine have. Zeker een aanrader :)

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Gusta Bar&Grill bekeken, bekeken ook

Marmaris, Marmaris District

In Gusta Bar&Grill geweest? Deel je ervaringen!