“FANTASTISCH!!!!”

Geclassificeerd als nr. 18 van 544 Restaurants in Marmaris
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
23 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mijn vriend gegeten, heel vriendelijk personeel heel goed eten alles word zelf gemaakt goede service zeker het bezoeken waard als je in marmaris bent !! Een dikke 10

Datum van bezoek: september 2018
Oktay C, Sahibi van Gusta Bar&Grill, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 september 2018

Dank je wel toy snel

26 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Naar aanleiding van de recensies van Trip Advisor hier gaan eten. Een gewaardeerd ontvangst door de gastheer, deze geeft je het gevoel zeer welkom te zijn. Onze ober heet Deniz, een humoristische entertainer die je helemaal verzorgt ondanks de drukte. (Ik heb het nog steeds niet over het eten) Service een dikke 10

Het eten, wij hadden garnalen cocktail en Calamaris vooraf, de Calamaris was goddelijk de garnalen cocktail Okay. Als hoofdgerecht hadden we Seafood mix en de Garlic shrimps, beide heerlijk.
Het nagerecht een heerlijke cheesecake en Baklava die ze speciaal zijn gaan halen ook zeer goed. Ook voor het eten een dikke 10.

Echt goed dus

Datum van bezoek: augustus 2018
31 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Toprestaurant! Tafel op 1e verdieping met prachtig uitzicht op de haven, de zee, bergen et cetera. Supergoed, enthousiast en vriendelijk bediend door Denyz en heel belangrijk ook lekker gegeten

Datum van bezoek: juli 2018
20 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat hebben wij hier heerlijk gegeten. Hele goede service en onwijs aardig personeel!
Het restaurant is gelegen aan het water en kijkt uit de een kleine have. Zeker een aanrader :)

Datum van bezoek: juli 2018
3 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Iedere avond ergens anders gegeten in Marmaris.
Restaurant Gusta was wel hèèl erg lekker.
Prijs kwaliteitsverhouding erg goed.
Zeker een aanrader.
Super vriendelijke bediening zonder capsones.Erg jammer dat wij dit restaurant pas de voorlaatste avond van onze vakantie ontdekte

Datum van bezoek: juni 2018
Oktay C, Sahibi van Gusta Bar&Grill, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juli 2018

Dank je wel tamam tot volgande keer

Reizigers die Gusta Bar&Grill bekeken, bekeken ook

Marmaris, Marmaris District

In Gusta Bar&Grill geweest? Deel je ervaringen!