“Heerlijk gegeten👍🏻”

Geclassificeerd als nr. 18 van 549 Restaurants in Marmaris
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
31 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Toprestaurant! Tafel op 1e verdieping met prachtig uitzicht op de haven, de zee, bergen et cetera. Supergoed, enthousiast en vriendelijk bediend door Denyz en heel belangrijk ook lekker gegeten

Datum van bezoek: juli 2018

20 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat hebben wij hier heerlijk gegeten. Hele goede service en onwijs aardig personeel!
Het restaurant is gelegen aan het water en kijkt uit de een kleine have. Zeker een aanrader :)

Datum van bezoek: juli 2018
3 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Iedere avond ergens anders gegeten in Marmaris.
Restaurant Gusta was wel hèèl erg lekker.
Prijs kwaliteitsverhouding erg goed.
Zeker een aanrader.
Super vriendelijke bediening zonder capsones.Erg jammer dat wij dit restaurant pas de voorlaatste avond van onze vakantie ontdekte

Datum van bezoek: juni 2018
Oktay C, Sahibi van Gusta Bar&Grill, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juli 2018

Dank je wel tamam tot volgande keer

14 juni 2018 beoordeeld

Dit restaurant is geweldig. Heeeeeerlijk eten en de bediening en de eigenaar is in 1 woord geweldig. Ga je naar Marmaris? Sla dit restaurant dan zeker niet over. We zullen er graag terug komen :)

Datum van bezoek: juni 2018
Oktay C, Sahibi van Gusta Bar&Grill, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juni 2018

Dank je wel jammieeee

7 juni 2018 beoordeeld

iedere avond zijn wij er geweest heel erg gezellig.
we hebben er wat gelachen met Sem en Osman.
en de jongens in de keuken waren ook heel vriendelijk.
we komen weer terug in september.

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die Gusta Bar&Grill bekeken, bekeken ook

Marmaris, Marmaris District

In Gusta Bar&Grill geweest? Deel je ervaringen!