“Ge-wel-dige tijden bij Gusta”
Beoordeling van Gusta Bar&Grill

Gusta Bar&Grill
Geclassificeerd als nr. 18 van 549 Restaurants in Marmaris
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
14 juni 2018 beoordeeld

Dit restaurant is geweldig. Heeeeeerlijk eten en de bediening en de eigenaar is in 1 woord geweldig. Ga je naar Marmaris? Sla dit restaurant dan zeker niet over. We zullen er graag terug komen :)

Datum van bezoek: juni 2018
Oktay C, Sahibi van Gusta Bar&Grill, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juni 2018

Dank je wel jammieeee

7 juni 2018 beoordeeld

iedere avond zijn wij er geweest heel erg gezellig.
we hebben er wat gelachen met Sem en Osman.
en de jongens in de keuken waren ook heel vriendelijk.
we komen weer terug in september.

2 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heb hier heerlijk gegeten heb hier een mixed grill gegeten deze was heerlijk van allerlei verschillende vlees soorten en deze waren goed bereid . Gezellig sfeertje en de bediening was zeer vriendelijk .zekers aan te raden als je in marmaris bent .

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig lekker eten, super vriendelijke obers en koks, mooie ligging. THE PLACE TO EAT WHEN IN MARMARIS.

4 augustus 2017 beoordeeld

Wij komen hier elk jaar terug. Geweldige service! Heerlijk eten, smaakvol en lekker veel. Koffie van het huis.
In september komen we weer... Gusta basket!! Jammie...

Datum van bezoek: juli 2017

Reizigers die Gusta Bar&Grill bekeken, bekeken ook

Marmaris, Marmaris District

In Gusta Bar&Grill geweest? Deel je ervaringen!