“Super gegeten en goede entertainment”
Beoordeling van Pop In

Pop In
Geclassificeerd als nr. 6 van 544 Restaurants in Marmaris
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
29 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten en super leuk amusement. Alles voor een goede prijs en super bediening. Alles wat je wil hebben op een leuke locatie

Datum van bezoek: mei 2018

30 juli 2017 beoordeeld

Leuk restaurant, met elke avond lange entertainment. We hebben ons rot gelachen. Erg gezellig, en het eten is ook geweldig! Wel is het erg druk.

Datum van bezoek: juni 2017
14 oktober 2014 beoordeeld

Vriendelijk en behulpzaam personeel, beetje fris terrasverwarming korterbij; voetbal ja Nederland en België op dezelfde dag geen probleem we hebben 2 schermen en als de nederlandse gasten niet komen 2 schermen voor de belgen

Datum van bezoek: oktober 2014
6 september 2014 beoordeeld

Heb hier meerdere malen gegeten en de Black & White en de T bone Steak worden perfect gebakken.
Eten is warm en zeer goed bereid. Laatste avond wilde ik Tbone maar was niet meer op voorraad. Een vriend werd gebeld en een bediender op scooter haalde speciaal voor mij een Tbone Steak.
Dit is pas echte service!!!

Datum van bezoek: september 2014
    • Sfeer
26 maart 2014 beoordeeld

Je moet er heen, geweldig eten . En het personeel is ook aardig..gezellig.
Wat ook lekker is om allemaal kleine gerechten te bestellen....

Datum van bezoek: juni 2013

Reizigers die Pop In bekeken, bekeken ook

Marmaris, Marmaris District

In Pop In geweest? Deel je ervaringen!