Beoordeeld op 3 juni 2018

Alles netjes schoon, vriendelijk persobeel en goede service. Drankjes geen probleem en buffetten waren goed verzorgd en volop voldoende. Leuke en net verzorgde tuin en heerlijke zitjes in de tuin en bij de bar. Ruim voldoende. Aallen was tijdens de avond borrel de muziek naar ons idee wel erg hard.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 17 mei 2018

Het hotel is zeer centraal gelegen op loopafstand van het strand, bazaar, centrum en markt.
De kamer was prima, netjes met airco en ijskastje. Fijne bedden.
Complimenten voor de gehele staff; Zeer vriendelijk, zorgzaam en attent, met oog voor details zowel het restaurantpersoneel, keukenpersoneel, barpersoneel, technische staff, receptie en kamermeisje.
We voelden ons zeer welkom!
Wij verbleven op basis van all inclusive in een standard room double en de maaltijden in buffetvorm zagen er prima uit. Dit was de tweede keer dat wij in dit hotel verbleven en we gaan zeker terug!

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 1 mei 2018

Locatie van hotel is echt prima. Binnen paar minuten bij t strand, maar ook bij gezellige centrum en bazaar. Ja, het is 3 sterren dus daar krijg je voor wat je betaald. Personeel was vriendelijk en correct. Ontbijt was ruime voldoende aanwezig (wel eenzijdig). Kamers zijn netjes maar wel klein (wij hadden een zgn voordeelkamer). Echter geen probleem; je gaat niet naar Marmaris om de hele dag in je hotelkamer te zitten. De bedden leken op eerste gezicht hard, maar we hebben er juist 9 dagen prima geslapen! Iedere dag schone handdoeken en bedden opgemaakt. De 2 zwembaden zijn wel erg mooi.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 15 oktober 2017

Na de toch wel negatieve reacties hier op Tripadvisor zijn we met minimale verwachtingen naar dit hotel gegaan, maar dat bleek achteraf helemaal niet nodig te zijn. Voor een 3-sterren hotel was het voor ons goed. Nette en schone kamer, werd ook iedere dag weer schoongemaakt en nieuwe handdoeken. Het eten was niet slecht wel eentonig waardoor we de laatste dagen buiten de deur hebben gegeten. Mooie zwembaden alleen was het water wel erg koud, wat niet uitnodigde om langer in het water te blijven hangen. Het personeel was ook erg vriendelijk.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 6 september 2017

Toen we aankwamen werden we in een budget kamer neergezet met drie bedden, wij hadden zelf een kamer geboekt met 1 tweepersoonsbed. Als je wilde douchen dan stootte je je hoofd bijna tegen het plafond en de bedden voelden aan als steen.

Omdat wij geen budget kamer hadden geboekt zeiden we tegen de receptie dat we een andere kamer wilden. We kregen te horen dat dit gewoon de kamer was die we hadden geboekt en dat we het daar maar mee moesten doen. Toen we de hotel voucher lieten zien waarin stond dat we een wel een andere kamer hadden geboekt konden we opeens wel veranderen..... De eerste nacht moesten we wel in deze budget kamer blijven.

De volgende dag konden we naar de 'betere' kamer. Dit was echter niet veel beter. De badkamer was ook zwaar verouderd en het licht deed het niet. Het contact waar je je pasje in moest doen zodat het licht aankon viel er bijna van af en zorgde dus voor veel frustratie omdat het de ene keer wel werkte en de andere keer niet.

Daarnaast waren veel van de handdoeken kapot en was de deur kapot. Ik raad niemand dit hotel aan.

Enige pluspunten: de schoonmaakdames waren erg aardig en maakten iedere dag schoon.

Datum van verblijf: augustus 2017