“Goed eten bij Steak house Golden River”
Beoordeling van Golden River Steak House

Golden River Steak House
Geclassificeerd als nr. 7 van 546 Restaurants in Marmaris
Keukens: Barbecue, Steakhouse
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
2 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten..... gezellige en blije bediening! Aan de gezellig drukke hoofdweg van Marmaris. Eventuele belangrijke wedstrijden zijn hier te volgen.

Datum van bezoek: augustus 2017

30 juli 2017 beoordeeld

Het eten is erg lekker, en gevarieerd. Als je iets wilt wijzigen aan het gerecht dat je besteld, doen ze niet moeilijk. Het personeel is leuk en gezellig, wij hebben erg veel plezier met ze gehad. Ook zijn ze erg zorgzaam. In 2015 zijn we hier heel vaak gaan eten, en dat hebben we dit jaar ook gedaan. Het leuke was dat ze ons herkende. Zeker een aanrader.

Datum van bezoek: juli 2017
13 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig.....geweldige eten...mensen...muziek. Wij waren op heel veel plekken..veel restaurants,maar deze is boven alles. Wij hebben onze Ultra all in graag verwisseld met avond eten in Steak house. Prachtig!!!!!!

Datum van bezoek: juli 2017
27 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vorig jaar zijn we hier ook geweest en het is nu nog beter naar mijn mening, ondanks dat het restaurant bij TripAdvisor is gezakt van 5 naar 16 raar dat er hoger in rating zijn waar ik voorbij loop

Datum van bezoek: mei 2017
26 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig en goed restaurant. Leuk personeel. Gevarieerd menu. Goede turkse gerechten. Niet al te duur.

Datum van bezoek: juli 2016

Reizigers die Golden River Steak House bekeken, bekeken ook

Marmaris, Marmaris District

In Golden River Steak House geweest? Deel je ervaringen!