“Heerlijk eten, excellente service!”
Beoordeling van Sisters Steak House

Keukens: Steakhouse, Schots
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Bezorgen, Reserveringen
7 juli 2014 beoordeeld

Bij Sisters Steakhouse in Marmaris (Turkije) is de klant nog "koning". Het eten (ontbijt, lunch, diner) is heerlijk en goed verzorgd. De service is excellent! Ook op het strand prima vertoeven. Gratis strandbedjes en ook de service op het strand is geweldig. Je kunt bij Sisters Steakhouse ook geld wisselen - rekenen dezelfde koers als de bank en geen extra kosten!

Datum van bezoek: juli 2014

5 juli 2014 beoordeeld

We hebben heerlijk gegeten. Het was ook geen probleem dat mijn vriendin een broodje wilde in plaats van een volledige maaltijd. Allebei genoten naast het uitstekende vlees ook van de frietjes, rijst en aardappel pure die je bij je maaltijd kreeg. En naast al dit positieve ook goed uitziende bediening en grote glazen frisdrank en wijn! En dat allemaal voor een leuk prijsje.

Datum van bezoek: juli 2014
10 mei 2014 beoordeeld

Sisters steakhouse! Superr geregeld en zeker een aanrader! Top bediening, lekkere cocktails, leuke muziek en vooral ALI makt de sfeer hier compleet. TOP !

Datum van bezoek: mei 2014
26 september 2013 beoordeeld

Weer heerlijk gegeten bij Sister Steakhouse in Marmaris. Niets is teveel voor Freddy en zijn team. Prima, ga zo door!

Datum van bezoek: september 2013
6 oktober 2012 beoordeeld

Wij kwamen in onze vakantie dagelijks bij Sisters, zowel op het strand als in het restaurant, zeer goede service. Het eten - en met name de steak - is perfect. Vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: september 2012

Reizigers die Sisters Steak House bekeken, bekeken ook

Marmaris, Marmaris District

Marmaris, Marmaris District

In Sisters Steak House geweest? Deel je ervaringen!