“Heerlijk ”

Keukens: Turks
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
2 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten in een gezellig restaurant aan het strand. Vriendelijke bediening, gezellige atmosfeer.

Datum van bezoek: september 2018

16 juni 2018 beoordeeld

Viking Beach ligt zoals de naam al doet vermoeden aan de grote boulevard en je kunt er behalve heerlijk eten ook prima op het strand vertoeffen. Service en het eten zijn prima. Gratis wifi.Enige nadeel is dat ze de strandbedden reserveren, dat wekt bij andere gasten ergernis op.

Datum van bezoek: juni 2018
3 oktober 2017 beoordeeld

Viking Beach is gelegen aan de gezellige boulevard van Marmaris. Vriendelijk personeel en vlotte bediening.
overdag ook vlotte bediening op het strand, en 's avonds sfeervol op het terras.
Alles is van goede kwaliteit en prima geprijsd.
De cocktails zijn een aanradertje.

Datum van bezoek: september 2017
28 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Grandioos goed en gezellig restaurant voor ons the best in town.
Vriendelijk personeel en heel goed eten ook aan hun strand.
Zeker een aanrader voor wie er nog niet is geweest.
Ap L.

Datum van bezoek: augustus 2016
25 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Viking Beach is een restaurant die aan het strand van Marmaris gelegen ligt. Wij hebben er meerdere avonden gegeten. Het eten is prima in orde en de prijzen zijn acceptabel. Vriendelijke bediening en de snelste wifi die ik ben tegen gekomen tijdens mijn vakantie in Marmaris. Ze hebben ook prima cocktails. Absoluut een aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2016

Reizigers die Viking Beach bekeken, bekeken ook

Marmaris, Marmaris District

In Viking Beach geweest? Deel je ervaringen!