“gezellige plek”

Keukens: Turks
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
3 oktober 2017 beoordeeld

Viking Beach is gelegen aan de gezellige boulevard van Marmaris. Vriendelijk personeel en vlotte bediening.
overdag ook vlotte bediening op het strand, en 's avonds sfeervol op het terras.
Alles is van goede kwaliteit en prima geprijsd.
De cocktails zijn een aanradertje.

Datum van bezoek: september 2017

28 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Grandioos goed en gezellig restaurant voor ons the best in town.
Vriendelijk personeel en heel goed eten ook aan hun strand.
Zeker een aanrader voor wie er nog niet is geweest.
Ap L.

Datum van bezoek: augustus 2016
25 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Viking Beach is een restaurant die aan het strand van Marmaris gelegen ligt. Wij hebben er meerdere avonden gegeten. Het eten is prima in orde en de prijzen zijn acceptabel. Vriendelijke bediening en de snelste wifi die ik ben tegen gekomen tijdens mijn vakantie in Marmaris. Ze hebben ook prima cocktails. Absoluut een aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2016
16 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt een super tent! Heerlijk gedineerd, heerlijk geluncht en heerlijke cocktails gedronken.
De bediening is erg aardig en beleeft. Al staat iets niet op de kaart, ze maken voor je wat je wil.
Een echte aanrader tijdens vakantie in Marmaris.

Datum van bezoek: juli 2016
22 juni 2016 beoordeeld

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Heerlijke kipgerechten die goed bereid zijn. Je voelt je welkom, de reden waarom wij diverse keren terug zijn gegaan. Een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Ook het mannetje dat de mensen moet binnenhalen is beleefd.

Datum van bezoek: juni 2016

Reizigers die Viking Beach bekeken, bekeken ook

Marmaris, Marmaris District

In Viking Beach geweest? Deel je ervaringen!