“Prima tent”

Keukens: Turks
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
25 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Viking Beach is een restaurant die aan het strand van Marmaris gelegen ligt. Wij hebben er meerdere avonden gegeten. Het eten is prima in orde en de prijzen zijn acceptabel. Vriendelijke bediening en de snelste wifi die ik ben tegen gekomen tijdens mijn vakantie in Marmaris. Ze hebben ook prima cocktails. Absoluut een aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2016

16 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt een super tent! Heerlijk gedineerd, heerlijk geluncht en heerlijke cocktails gedronken.
De bediening is erg aardig en beleeft. Al staat iets niet op de kaart, ze maken voor je wat je wil.
Een echte aanrader tijdens vakantie in Marmaris.

Datum van bezoek: juli 2016
22 juni 2016 beoordeeld

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Heerlijke kipgerechten die goed bereid zijn. Je voelt je welkom, de reden waarom wij diverse keren terug zijn gegaan. Een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Ook het mannetje dat de mensen moet binnenhalen is beleefd.

Datum van bezoek: juni 2016
28 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel vriendelijk personeel bij Viking Beach, hierom kwamen wij steeds terug. Het is erg leuk wanneer je persoonlijk contact hebt met het personeel. Het eten is erg lekker, als vegetariër zijnde kon ik moeilijk lekker eten vinden, hier is de vegetarische ovenschotel echt een aanrader! Je kan er ook op het strand liggen als je een drankje besteld. Ze hebben er erg lekkere cocktails.

Datum van bezoek: mei 2016
15 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig lekker eten en zeer vriendelijk personeel.
Zeer behulpzaam ze zorgen voor een echt ''thuisgevoel''
Gr. ''Manager''

Datum van bezoek: september 2015

Reizigers die Viking Beach bekeken, bekeken ook

Marmaris, Marmaris District

In Viking Beach geweest? Deel je ervaringen!