“Mooi uitzicht en lekker eten”
Beoordeling van Viking Beach

Viking Beach
Geclassificeerd als nr. 14 van 549 Restaurants in Marmaris
Keukens: Turks
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
22 juni 2016 beoordeeld

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Heerlijke kipgerechten die goed bereid zijn. Je voelt je welkom, de reden waarom wij diverse keren terug zijn gegaan. Een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Ook het mannetje dat de mensen moet binnenhalen is beleefd.

Datum van bezoek: juni 2016

28 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel vriendelijk personeel bij Viking Beach, hierom kwamen wij steeds terug. Het is erg leuk wanneer je persoonlijk contact hebt met het personeel. Het eten is erg lekker, als vegetariër zijnde kon ik moeilijk lekker eten vinden, hier is de vegetarische ovenschotel echt een aanrader! Je kan er ook op het strand liggen als je een drankje besteld. Ze hebben er erg lekkere cocktails.

Datum van bezoek: mei 2016
15 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig lekker eten en zeer vriendelijk personeel.
Zeer behulpzaam ze zorgen voor een echt ''thuisgevoel''
Gr. ''Manager''

Datum van bezoek: september 2015
20 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Goeie strand met zand en wat kleine steentjes bij het water. Verder heb je bij de cafés aan het strand. Strandstoelen waarbij je meestal wat bestellen

Datum van bezoek: juni 2015
20 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige zaak aan het strand en op de wandelpromenade. Zeer vriendelijke bediening , gezellig en goed zitten en lekker. Conclusie; gewoon doen..

Reizigers die Viking Beach bekeken, bekeken ook

Marmaris, Marmaris District

In Viking Beach geweest? Deel je ervaringen!