21 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na 2 weken in Golden rock zalige vakantie gehad! Mooi hotel , super goede ligging met privestrand. De wellness is zeker een aanrader ! Niet duur en supergoed ! Zeker doen! Kamers zijn proper, ruime badkamer.
Animatieteam zijn 1 voor 1 schatjes ! Ze proberen je vakantie zo aangenaam mogelijk te maken en zijn heel sociaal en vriendelijk!
Zwembad is verzorgd en hygienisch.
Ook hele dag door gratis eten en drinken inc cocktails en sterke drank.
Zeker naar icmeler gaan is de moeite !
Mooie stranden en toffe excursies!

Enkele minpuntjes :
•Het eten is niet zo heel goed , en weinig variatie maar kan aan ons liggen.
•zonnebedjes mogen wel eens vervangen worden. En mogen er wat meer zijn.
•animatie mag wat meer zijn , shows wat langer (zijn nu maar 20min-30min)
•zaalpersoneel mag iets vriendelijker zijn.

Voor de rest zeker aan te raden!

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
21 augustus 2017 beoordeeld

heel goede service, proper hotel, wel een beetje aan vernieuwing toe voor de zonnebedden en matrasjes aan het zwembad en het strand, super vriendelijk personeel, het eten was top of the bill voor mij, zelfs na 3 weken, goede animatie

• Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
26 mei 2017 beoordeeld

Geen voorziening voor kleedruimtes en opberg locker voor afreisdag indien u een afreisuur hebt in de laten avond,
Hotel is geen 5sterren waardig ,max 4,matrasje werden na 12 dagen aangeboden
WiFi mogelijk heden beperkt voor ,alleen in lobby ,geen 5sterren service

Kamertip: Lateraal zeezicht
  • Verbleef: mei 2017, reisde met familie
23 mei 2017 beoordeeld

10 dagen in Golden Rock verbleven.Goed hotel, ruime kamers ( wel erg gehorig),
schoon, eten erg goed, veel keuze en erg lekker, bovendien zijn de buffetten een lust voor het oog. Erg aardig personeel, vooral de dame aan de bar bij de lobby, was super, Tuncay van het restaurant ontzettend lief, aardig en behulpzaam. Animatie team doet zijn best zonder vervelend te worden.
Wij hadden een kamer aan de zwembad kant, ronduit heerlijk.
verbinding met Dolmus is goed naar het centrum, Hotel ligt levendig maar daar is aan de zwembad kant helemaal niets van te merken.
Gaan wij hier terug? waarschijnlijk wel!!

Wij zijn naar de hammam in het hotel geweest, simpel gezegd, beste hammam ooit!!!!!!!!!!!
absolute aanrader!!

Kamertip: kies voor de zwembad kant. aan de straat kant kan er overlast van verkeer zijn.
  • Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
17 mei 2017 beoordeeld

Proper,vriendelijk,lekker eten,rustig(begin mei ) ,goede uitvalsbasis om te wandelen naar Marmaris 1km ,en. Langs de promenade naar icmeler zo een 4tal km ,dolmus busjes brengen je overal naartoe voor nog geen Euro !

• Verbleef: mei 2017, reisde met een partner