Beoordeeld op 29 december 2018

We zijn er in oktober voor de 3de keer geweest, en het was weer top!
Mooi schoon hotel, goed eten en fijn personeel! En bijna altijd mooi weer!
De omgeving is ook super mooi! We gaan zeker voor de 4de keer terug!

Datum van verblijf: oktober 2018
PasaBeach, Konuk İlişkileri Müdürü van Pasa Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 december 2018

Dear Anitav304,

Thanks a lot for letting us know about your experience in our hotel. We are delighted to learn that we were always able to offer you a memorable stay. Our daily efforts are to guarantee our guests can experience the highest levels of comfort in a particularly pleasant atmosphere.
We all sincerely hope that you will visit us again in the near future. Ones again, thank you for sharing your valuable review. Take Care.

Best Regards!

Beoordeeld op 23 oktober 2018 via mobiele applicatie

Eerste keer all inclusive geboekt en het was zeker geen teleurstelling. Vriendelijk personeel, schone kamers, genoeg plekken om te zonnen, zwembaden, groot stuk strand bij het hotel en uitzicht op het strand bij het eten. Eten was goed voor een buffet, waarbij veel keuze was en naast het buffet werden ook nog gerechten gegrild of gebakken. Naast dit alles hadden ze elke avond wel een activiteit welke vooraf ging door een kinderdisco.

Kwaliteit/prijs verhouding goed.

Datum van verblijf: oktober 2018
PasaBeach, Konuk İlişkileri Müdürü van Pasa Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 november 2018

Dear Maria n

Thank you for your feedback, we sincerely appreciate your kind word regarding our hotel.We were delighted to learn that you were satisfied with your overall stay and our service.
It will be a great pleasure for us to welcome you again. Take Care

Kindly Regards

Beoordeeld op 18 oktober 2018 via mobiele applicatie

hotel is super mooi ik kom al 10 jaar hier mooie grote kamers heel kind vroendelijk entertaiment is echt geweldig en lilly heel erg vriendelijk ze houd de mensen goed bezig en deze hotel is 4 steren maar hoor 5 te zijn danke pasabeach en tot volgend jaar

Dear Paul V,

Thank you for staying with us and sharing your experience here for others to read. We so highly appreciate that you enjoyed your holiday here. Our aim is for all our guests to have a safe and enjoyable experience .
We are looking forward to welcoming you soon again to our hotel.Take Care!

Best Regards!

Beoordeeld op 18 oktober 2018 via mobiele applicatie

Het is een leuk hotel en het animatie team doet goed zijn best. Ik ben hier in 2 maanden tijd voor de 2e keer en heb het hartstikke na mijn zin. Ik wil. Volgend jaar weer terugkomen omdat het personeel heel leuk is

Dear Verenabronts

Very many thanks for your review as well as high scoring concerning our hotel. We appreciate each feedback from our guests and constantly strive to achieve the highest quality standards.
We look forward to welcoming you back.Take Care.

Kindly Regards,

Beoordeeld op 18 oktober 2018 via mobiele applicatie

Lily van amitie is top! Zo gek als een deur. Goed hotel. Service prima en goeie plek om te zitten. Eten is prima en de buurt is erg gezellig. Leuke restaurantjes in de buurt. Dagjes uit zijn prima te regelen.

Dear Lilyanimation,

Thank you for your comments on our friendly staff and the hospitality you received while staying with us. We were delighted to read that you enjoyed your stay at Pasa Beach Hotel.
We look forward to welcoming you back.Take Care.

Kindly Regards,