Beoordeeld op 5 oktober 2018 via mobiele applicatie

Mijn favoriet hotel.2 de maal dat we hier zijn en er komt zeker een 3de. De kerels van de animatie maken plezier en zorgen ervoor dat we ons niet vervelen.respect is aanwezig.kortom TOP HOTEL PASA BEACH

Datum van verblijf: oktober 2018
Reistype: Reisde alleen
PasaBeach, Konuk İlişkileri Müdürü van Pasa Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 oktober 2018

Dear Crielferdy

Thanks for your positive review, we are glad that you had a great stay with us. We are continually striving to provide high quality service to every one of our guests. We want to offer the best service possible which is why your feedback is so important for us.
Ones again,thank you for choosing us and we look forward to see you again.Take Care

Best Regards!

Beoordeeld op 1 oktober 2018

We verbleven voor 12 dagen in Pasa beach. De ligging is ideaal, dicht bij het strand en bij allerlei winkeltjes. Het hotel op zich is verouderd en de algemene netheid laat ook te wensen over. Bij aankomst rook onze kamer naar sigarettenrook. Later zagen we dat het kuispersoneel geregeld op de terrassen van de kamers zat te roken alsook bij de nooduitgang. De kamers worden wel dagelijks (vluchtig?) gepoetst en nieuwe handdoeken. Het toiletpapier werd bij ons echter niet steeds aangevuld, alsook de koffie. De kamers op zich waren wel in orde, alleen wat weinig opbergruimte.

Het eten vonden wij oké. Het was lekker van smaak, ruime keuze en voldoende variatie. Echter leek het alsof er te weinig plaats was voor alle gasten, wat het onaangenaam maakte om te eten. Bij het buffet leek het op een overrompeling met veel geduw. Het was een verademing om af en toe eens buiten het hotel te eten. Daarnaast werden de tafels ook vaak opnieuw gedekt op vuile tafelkleden of zelfs helemaal niet opnieuw gedekt.

Het personeel was niet opdringerig, maar ook niet al te vriendelijk. Niet de Turkse gastvrijheid die we gewoon zijn (geen goedendag). De bagagejongen (Kadir Kurt) was daarentegen wel steeds vriendelijk.

Voor ons jammer genoeg geen tweede maal.

Datum van verblijf: september 2018
PasaBeach, Konuk İlişkileri Müdürü van Pasa Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 december 2018

Dear JanaL589

Thank you for choosing our hotel and taking your time to write a review concerning our hotel. Were truly sorry to hear that our hotel & quality of service did not meet your expectations. We respect your personal opinion.
We hope that you come back and give us another opportunity to reach your expectations.

Beoordeeld op 22 september 2018 via mobiele applicatie

Het hotel heeft schone en ruime kamers. Het personeel is aardig en niet opdringerig. Het eten is goed en varieert. De animatie is er de hele dag door waardoor je je niet hoeft te vervelen. Het is een echte aanrader.

Datum van verblijf: september 2018
PasaBeach, Konuk İlişkileri Müdürü van Pasa Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 september 2018

Dear Sanny1995,

Thank you kindly for taking time to post a review and express you feedback. Your satisfaction will share with our animation team. We really happy to know that we met your expectations and you enjoyed your stay with us.
Ones again, thank you for sharing your kind review of our hotel and hopefully welcome you back again. Take Care!

Beoordeeld op 22 september 2018 via mobiele applicatie

Pasa beach in Marmaris is een goed hotel, de kamers zijn mooi en schoon, het personeel is heel aardig, vooral de animatie. Het zwembad is lekker rustig. Al met al een heel fijne tijd gehad, we komen hier zeker nog een keer terug!

Datum van verblijf: september 2018
PasaBeach, Konuk İlişkileri Müdürü van Pasa Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 september 2018

Dear Denisebesems

Thank you for choosing to stay at our hotel as well as high scoring. We are trying our best to make it feel homelike.
We are looking forward to welcoming you back again.Take Care

Beoordeeld op 20 september 2018 via mobiele applicatie

Het was een super leuke vakantie, altijd wat leuks te doen. De animatie naakt het zeker helemaal af, zij maken er elke dag een feestje van! Nemen de tijd om je te leren kennen en zijn erg zorgzaam, het was helemaal goed!

Dear xannex2018,

Thank you for your kind review regarding our hotel. We are so glad to hear that you enjoyed your vacation.
We truly enjoyed looking after you and hope to have the pleasure of welcoming you back again.Take Care.