“Beste restaurant van Marmaris”
Beoordeling van Kervan Ocakbasi

Kervan Ocakbasi
Geclassificeerd als nr. 20 van 544 Restaurants in Marmaris
Keukens: Turks
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
2 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor ons het nummer 1 restaurant van Marmaris! Gewoon top Turks eten. Heerlijke vleesgerechten, fantastische bereiding op de BBQ. Alle bijgerechten en het verse brood super. Bewoners van Marmaris eten er regelmatig, dat zegt genoeg.

Datum van bezoek: augustus 2018

9 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Om de hoek van ons appartement deze verrassing gevonden. Geen toerist te bekennen, heerlijk Turks eten, vriendelijk bediening en zeer betaalbaar. Echt een aanrader!! Ook sfeervol aangekleed.

Datum van bezoek: mei 2018
25 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Via tripadvisor bij dit restaurant gekomen. We willen graag tussen de 'eigen mensen' eten. Wel, dit restaurant licht juist buiten de drukke toeristische routes. Vanaf het oude centrum dus wel een stevige wandeling. Warm welkom door bediening. De porties waren ruim voldoende ( mixed grill en kebab roll) samene met een lekkere turkse pizza en de voorgerechten hebben we lekker gegeten. Nadat we hadden afgerekend werden we verrast met een schaal fruit 'on the house'.
Prijs kwaliteit is echt ok.

Datum van bezoek: april 2018
20 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

3x op aanraden van de lokale bevolking gegeten. Top restaurant, bestel de mezze met een bord vlees, of de lams spiesjes of, of, kortom super lekker eten voor een hele goede prijs. Zeer gastvrije bediening! Alleen al als je langsloopt komt er geen ober je paaien om te komen eten. Dat hoeft ook niet, het restaurant zit gewoon heerlijk vol.
Echt gaan eten daar heb je geen spijt van!

Datum van bezoek: augustus 2016
30 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Al tien jaar onze vaste stek!
Zijn een paar jaar geleden verhuist naar deze locatie , de hele barbecuegrill is verplaatst naar het nieuwe restaurant.
Meestal verschrikkelijk druk, veel Turkse mensen die hier komen eten.
Wat betekent dat het goed is,prima service en heel erg lekker eten van de grill.

Datum van bezoek: juli 2015

Reizigers die Kervan Ocakbasi bekeken, bekeken ook

Marmaris, Marmaris District

In Kervan Ocakbasi geweest? Deel je ervaringen!