“Super restaurant!”

Keukens: Internationaal
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
6 augustus 2018 beoordeeld

Met de familie waren we naar Marmaris voor 2 weken, toen we eerste keer naar strand gingen werden we aangesproken door Nikko, die heel leuk zij hello my name is cello, al gelijk voelde we een klik, ze hadden voor ons ook speciaal een plek met precies 10 bedjes waar we allemaal paste, en wat helemaal perfect was! We konden dit elke dag reserveren, dat was geen probleem. Super aardig persoon, die de hele tijd voor ons klaar stond. Ook was het fijn dat sommige Nederlands praten. Ook het eten was helemaal top, heel veel verschillende gerechten, en voor een top prijs, en super lekker! Ook de Cocktails waren top! Ook hebben ze een super mooie pier waar je heel gezellig kan eten. We hebben hier vaak heerlijk gegeten, we voelde ons erg thuis hier, echt een aanrader! Alle personeel van Stella bedankt!

3 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze vakantie doorgebracht op het strand bij Stella en daar ook regelmatig gegeten. Personeel is supervriendelijk en doen er alles aan om het naar je zin te krijgen. Eten is heerlijk en vriendelijk geprijsd, op de pier eten met een prachtig uitzicht. Een top restaurant in Marmaris!

31 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was echt heerlijk en de service was top! Ook de locatie was mooi met de steiger op het water.

12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker eten en vriendelijke bediening. Je kunt aan de boulevard zitten of op de steiger in de zee. Aanrader als je in de buurt bent. Vis en vlees vers bereid. Ook de salades zijn goed. Goedkoop! Eén van de weinige tenten met klasse⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️.

Datum van bezoek: april 2018
11 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten en super lieve mensen. Wij hebben met het gezin op zee gegeten met prachtig uizicht.

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die Stella Restaurant & Bar bekeken, bekeken ook

Marmaris, Marmaris District

Marmaris, Marmaris District

In Stella Restaurant & Bar geweest? Deel je ervaringen!