Beoordeeld op 31 mei 2018 via mobiele applicatie

Het hotel is zeker een aanrader , eten zeker goed te doen en het entertainment is geweldig iedereen is vrolijk elke dag een stuk of 4 activiteiten , ik ga hier zeker een keer terug komen, geweldige stad en een heel mooi hotel

Datum van verblijf: mei 2018
hotel_responsible, Manager van Ideal Prime Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 juni 2018

Dear dylonoosterboer74,
Thank you for your review.

We are honored to read that you considered our hotel to be one of the best hotels in Marmaris.

Thank you again for your helpful review and we look forward to welcoming you back on your next visit.

Beoordeeld op 31 mei 2018 via mobiele applicatie

HET HOTEL IS ERG GOED. DE KAMERS ZIJN ERG SCHOON EN MOOI EN RUIM. HET eten IS AFWISSELEND EN VAN ZEER GOEDE Kwaliteit. En animatie is erg leuk. Zeker een aanrader. En jack and adam zijn hele leuke gezellige grappige personen

Dear Kevin v,
Thank you so much for taking the time to share your review. We are very pleased to know that you enjoyed your great vacation with us and were very satisfied with the excellent services provided by our team and culinary.

Looking forward to the day when we welcome you back to the hotel.

Guest Relation, Ideal Prime Beach

Beoordeeld op 31 mei 2018 via mobiele applicatie

Dit is onze eerste keer in het hotel met de familie,we vinden het heel tof entertaimentteam doen altijd hun best personeel heel vriendelijk, eten heel lekker,propere kamers we zullen zeker terug komen

Dear Tony V,
Thank you for choosing Ideal Prime Beach for your holidays and for the review.

It is always exciting to read positive feedback from our guests’ as it lets us know we are on the right path as providing excellent service to our guests.

We are looking forward to welcoming you back!

Beoordeeld op 31 mei 2018 via mobiele applicatie

heel goed en heel lekker van eten de kamer zijn heel mooi en netjes ,ze zijn heel vriendelijk ennopen , het het ons 1ste keer in turije in dit hotel ik ben gekomen mrt mijn familie, entertaiment team is heel goed ze hebben de vakantie heel goed gemaakt we zullen zekers terug komen.

Dear Jason V,
Thank you for your review following your recent stay at Ideal Prime Beach.

It is an absolute pleasure to know that your overall experience was enjoyable here at Ideal Prime Beach.

We would love to welcome you back very soon to our hotel.

Best regards from Marmaris,

Beoordeeld op 30 mei 2018 via mobiele applicatie

Ik ben er met een vriendin geweest 8 dagen. Het hotel is erg schoon er wordt continu schoongemaakt. Werknemers zijn erg vriendelijk. Animatieteam organiseerd leuke dingen. Eten is goed. Een aanrader!!

Dear Dewy B,
Thank you so much for staying with us at Ideal Prime Beach.

We feel very proud to read that you have been impressed with our hospitality, facilities and services.

We cannot wait to welcome you again.