“Heerlijk gegeten”

Geclassificeerd als nr. 32 van 544 Restaurants in Marmaris
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Speciale gelegenheden
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
6 november 2018 beoordeeld

Wederom heerlijk gegeten bij O'yes restaurant aan het begin van de haven. Een leuke locatie met lekker eten en vriendelijke medewerkers.

Datum van bezoek: oktober 2018

12 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

lekker gegeten. aardige bediening. mezza board was een lekker voorafje. erna lekkere tournedos bearnaise. leuke plek.

Datum van bezoek: september 2018
21 september 2017 beoordeeld

Hebben hier een avondje gegeten. Heerlijk! Mooie locatie bij de haven en het eten is super! Ook niet duur, dus zeker iets om naar terug te keren!
Geen opdringerigheid.
Zowel voor, hoofd als nagerecht waren top!

Datum van bezoek: juli 2017
20 september 2017 beoordeeld

Vriendelijke bediening en heerlijk uitgebreid eten voor weinig geld. We waren van plan iets simpels te bestellen maar dat werd even anders. Er kwamen enorme schalen eten op tafel. Heerlijk !
Absolute aanrader.

Datum van bezoek: september 2017
4 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik kom al meer dan 15jaar in Marmaris en o'yes is de beste ooit! Super vers en lekker van alles wat goede service en geen naar binnen getrek. Van de 15 dagen dat wij hier zitten eten we zeker 10 dagen bij o'yes!

Datum van bezoek: juli 2017

Reizigers die O'yes Restaurant bekeken, bekeken ook

Marmaris, Marmaris District

In O'yes Restaurant geweest? Deel je ervaringen!