“dinee”
Beoordeling van Samdan Restaurant

Samdan Restaurant
Geclassificeerd als nr. 6 van 544 Restaurants in Marmaris
Geschikt voor: Romantisch, Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Grote groepen
Dineropties: Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
2 oktober 2018 beoordeeld

na het midelmatige eten van het hotel hebben wij mijn vrouw en jk gegeten samdan het uitgebreide menu vriendelijk personeel mooie goed gevulde en lekkere schotels en warm

Datum van bezoek: september 2018

28 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Aan de hand van de recensies hier gegeten, leuke muziek en alles wordt netjes verzorgd. Er is veel keus in gerechten en cocktails. De gamba’s waren erg lekker! Zeker een aanrader.

Datum van bezoek: juli 2018
30 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel goed eten! Goede service! En heel vriendelijk personeel! Zeker een aanrader om hier te eten! Er hangt een gezellige sfeer en word goed geholpen. Vers eten en lekkere cocktails!

29 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer leuk restaurant. Vriendelijk personeel en vooral lekker eten. We zijn er nu al drie keer geweest en gaan zeker nog eens terug!

23 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

super lekker gegeten we waren met 8 en keurig alles tegelijk op tafel bediening siper vriendelijk stond van alle 300+ restaurants in marmaris in 2016 op nr 4 en meer dan verdient

Reizigers die Samdan Restaurant bekeken, bekeken ook

Marmaris, Marmaris District

In Samdan Restaurant geweest? Deel je ervaringen!