“Top restaurant”
Beoordeling van Samdan Restaurant

Samdan Restaurant
Geclassificeerd als nr. 7 van 568 Restaurants in Marmaris
Keukens: Turks
Geschikt voor: Grote groepen, Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Romantisch, Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
29 juli 2018 beoordeeld

Dit restaurant is erg goed en niet duur. Dus wil je wat eten ga dan naar samdam ook met kleine kinderen is het goed te doen

Datum van bezoek: juni 2018

28 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Aan de hand van de recensies hier gegeten, leuke muziek en alles wordt netjes verzorgd. Er is veel keus in gerechten en cocktails. De gamba’s waren erg lekker! Zeker een aanrader.

Datum van bezoek: juli 2018
21 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn man en ik zijn hier een week. En hebben bijna elke dag genoten van al het lekkers wat het restaurant te bieden heeft
Heerlijke steaks lekker mals en andere gerechten, de cocktails zijn ook heerlijk.
Het personeel en ontvangst is geweldig, zeer gastvrij.

Als we weer in Marmaris zijn gaan we op zeker terug..
Groeten van Marcel en Ilona

Datum van bezoek: juni 2018
30 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel goed eten! Goede service! En heel vriendelijk personeel! Zeker een aanrader om hier te eten! Er hangt een gezellige sfeer en word goed geholpen. Vers eten en lekkere cocktails!

Datum van bezoek: mei 2017
29 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer leuk restaurant. Vriendelijk personeel en vooral lekker eten. We zijn er nu al drie keer geweest en gaan zeker nog eens terug!

Datum van bezoek: mei 2017

Reizigers die Samdan Restaurant bekeken, bekeken ook

Marmaris, Marmaris District

In Samdan Restaurant geweest? Deel je ervaringen!