“Super leuk”

Geclassificeerd als nr. 19 van 546 Restaurants in Marmaris
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
2 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch gezellig restaurant. Vriendelijk personeel en zeer kindvriendelijk. Genoten van de sfeer.

Datum van bezoek: mei 2018

7 juli 2017 beoordeeld

Lekker eten en dansen bediening. Op speciale avonden worden er ook shows verzorgd door een dansgroep. Spectaculair en gezellig

Datum van bezoek: juni 2017
7 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed eten. Leuke entertainment.

Het personeel zorgt voor gezelligheid en zijn totaal niet opdringerig.

Al met al een paar leuke avonden gehad.

Datum van bezoek: juni 2017
31 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super eten en een gezellige sfeer, had verwacht dat het duurder zou zijn maar marmaris is nou eenmaal goedkoop met zijn eet tentjes

Datum van bezoek: mei 2017
5 november 2016 beoordeeld

Wij boeken altijd all-in maar we gaan daarnaast ook graag winkelen, wandelen en daarna uit eten en zo zagen we een aanbieding 's bord met een 4 gangen menu er op. Dus wij bestellen een zoet wit wijntje MAMAMIA lekker zeg....een wijntje uit pamukkale vertelt de eigenaar, dus doe mij maar een flesje,en nog een [de naam wees ig niet meel hool ] en... dus toen maar het menu van het bord bestellen, omgerekend 11 euro of zo...en je krijgt " opgeblazen" brood met smeerseltjes erbij een soepje [prima] een mooie grillsteak met saus en een schaal fruit met koffie na !!! Mijn vrouw moest mij naar huis duwen pfff..... chef bedankt we komen zeker een keer terug.

Datum van bezoek: oktober 2016

Reizigers die No Name Bar bekeken, bekeken ook

Marmaris, Marmaris District

In No Name Bar geweest? Deel je ervaringen!