“Topkwaliteit”
Beoordeling van Andy's Restaurant & Bar

Andy's Restaurant & Bar
Geclassificeerd als nr. 24 van 554 Restaurants in Marmaris
Keukens: Steakhouse, Turks, Brits
Geschikt voor: Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden, Grote groepen, Lokale keuken, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Ontbijt, Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Buffet, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
13 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het beste restaurant van Marmaris, wij zijn hier tientallen keren geweest.
Een zéér uitgebreide kaart, hoffelijk personeel, je word er echt verwend.
De kwaliteit van de maaltijden zijn uitmuntend!
Ook de boottocht en jeepsafari, die mede-eigenaar Erol verzorgt zijn echte aanraders.

Datum van bezoek: mei 2017

8 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk restaurant, je kunt er heerlijk eten lieve mensen heel gast vrij en niet duur, aan een drukke straat heerlijk uit de zon en een fijn windje, dus als het heet is zit je er heerlijk.

Datum van bezoek: juli 2016
17 december 2015 beoordeeld

als je er langsloop nodıg het je uıt om te gaan zıtten zıet er allemaal schoon en netjes uıt
heb er gegeten met vrıenden dıe nıet alles lusten şdachten mee voor alternatıef bıj maaltıjden er ıets anders voor ın de plaats geven bv mıx grıll 1 van hen lust geen lamsvlees voorstel halen we eruıt en mag zelf keuze maken wat er voor ın de plaats komt
geen enkele moeıte
voor de lunch kun je er ook goed terecht alles even smaakvol

Datum van bezoek: augustus 2015
24 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitgebreide kaart, met heerlijk eten en uitstekende bediening!!! Aanraders: Goulash, heerlijke biefstuk, etc. etc.

15 augustus 2014 beoordeeld

Super goed restaurant. Wij zijn net 3 dagen terug uit Marmaris en hebben hier 3 dagen achter elkaar gegeten. Allebei ook 3 dagen hetzelfde gegeten omdat het gewoon echt heerlijk was!
De bediening is super! de laatste dag kwamen we vroeg ivm het vliegen, en de gastheer kwam speciaal voor ons terug terwijl hij normaal rond deze tijd zijn pauze had.
De gastheer onthield na 1x precies wat we dronken en aten, en wist precies wat we wouden!
Ook kregen we na de maaltijd gratis koffie, thee of appelthee!
En dit voor een prijs waar je in Nederland voor bij de cafetaria eet.
Echt een super restaurant en de bediening is top!

Datum van bezoek: augustus 2014
    • Sfeer

Reizigers die Andy's Restaurant & Bar bekeken, bekeken ook

Marmaris, Marmaris District

In Andy's Restaurant & Bar geweest? Deel je ervaringen!