“Heerlijk eten en vrolijke bediening ”
Beoordeling van Summer Rain Restaurant

Summer Rain Restaurant
Geclassificeerd als nr. 8 van 554 Restaurants in Marmaris
Keukens: Turks
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden, Grote groepen, Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Via meerdere beoordelingen vonden we summer rain. Het viel ons op dat er weinig recente beoordelingen waren, maar dat heeft ons er niet van weerhouden een kijkje te nemen. De ligging is iets minder, maar we werden zeer enthousiast onthaalt. Voldoende keuze en prima prijs. Heerlijk gegeten! Vooral de Testi Kebab was erg lekker (soort stoofpotje in een pot van klei welke aan tafel stuk geslagen wordt). Originele frietmandjes, gemaakt van friet...
Lekker en zeker aanrader als je in Marmaris bent!

Datum van bezoek: mei 2019

25 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Summer Rain is een restaurant wat om de hoek bij Candan Apart ligt.
Al vanaf de eerste dag probeerde de ober ons naar binnen te lokken. Aangezien we wel zagen dat deze tent altijd vol zat in de avond toch maar eens geprobeerd. En we hebben hier geen spijt van gehad. We vonden het eten prima in orde waardoor we hier ook meerdere avonden hebben gegeten. Ook de huiswijn die ze schenken was prima en absoluut niet duur.
Bij Summer Rain kan je ook kiezen uit een zgn. "Set Menu". Dat betekent zoveel als een soepje als voorgerecht, een keuze uit een pizza-, pasta- of kipgerecht en koffie of thee als afsluiter. Dit kost per persoon 20 TL. In feite krijg je het voorgerecht en de koffie of thee gratis want al de gerechten waar je uit kon kiezen waren 20 TL.
De wifi die dit restaurant had, was snel en stabiel.
Samenvattend is dit een prima restaurant met goedkope prijzen, vriendelijke bediening en heerlijk eten.

Datum van bezoek: augustus 2016
4 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg lekker gegeten. Super bediening. Prijs kwaliteit is helemaal goed. Je kan hier echt voor een habbekrats heel goed eten!

Datum van bezoek: oktober 2015
4 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Het eten is fantastisch en zeker als je naar de prijs kijkt. Hier kan je voor een zeer scherpe prijs fantastisch eten. Aanrader..

Datum van bezoek: oktober 2015
28 oktober 2011 beoordeeld

Summerrain is een gezellig restaurant met een goede prijs kwaliteit verhouding en een zeer goede bediending !!! Kortom een aanrader!

• Sfeer

Reizigers die Summer Rain Restaurant bekeken, bekeken ook

Marmaris, Marmaris District

In Summer Rain Restaurant geweest? Deel je ervaringen!