“Goed restaurant”
Beoordeling van Karen Brasserie

Karen Brasserie
Geclassificeerd als nr. 1 van 555 Restaurants in Marmaris
10 mei 2019 beoordeeld

Bij Karen kan je heerlijk zitten, mooi gelegen aan het strand. Het personeel is super vriendelijk & het eten is heerlijk. Zeker een aanrader. Overdag lekker op de strandbedjes en 's avonds op het terras heerlijk eten.

Datum van bezoek: mei 2019

9 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier heerlijk gegeten.
En het personeel was zeer behulpzaam en gastvrij.
Ik zou zeggen een echte aanrader.

Datum van bezoek: mei 2019
19 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben super lekker genoten van de visschotel. Wou eigenlijk wel 5 sterren geven waar het niet dat ik toch wel enkele puntjes van kritiek heb. Wi-Fi is niet echt stabiel, de eigenaar heeft de hotspot een paar keer voor ons gereset. En op het leuk ingericht toilet had ik een probleem met het papier en wc blokjes in de wasbakken is niet echt aangenaam. Maar wel top keuken...

Datum van bezoek: april 2019
8 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Karen Brasserie is de plek waar ik elke dag met mijn vrienden afspreek voor koffie en lunch. Het personeel is heel erg vriendelijk. Het eten is goed klaargemaakt, goed geprijsd en snelle service.
De plek is ideaal aan het strand. Het restaurant zelf ziet er erg gezellig uit.

Datum van bezoek: februari 2019
10 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten is echt heerlijk. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam ook voor minder invalide.Zeker een aanrader.

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Karen Brasserie bekeken, bekeken ook

Marmaris, Marmaris District

In Karen Brasserie geweest? Deel je ervaringen!