“Goed restaurant”
Beoordeling van Karen Brasserie

Karen Brasserie
Geclassificeerd als nr. 1 van 546 Restaurants in Marmaris
8 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Karen Brasserie is de plek waar ik elke dag met mijn vrienden afspreek voor koffie en lunch. Het personeel is heel erg vriendelijk. Het eten is goed klaargemaakt, goed geprijsd en snelle service.
De plek is ideaal aan het strand. Het restaurant zelf ziet er erg gezellig uit.

Datum van bezoek: februari 2019

10 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten is echt heerlijk. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam ook voor minder invalide.Zeker een aanrader.

4 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten, super gastvrij. Ik snap dat dit de restaurant van Marmaris is. Ontbijt is ook perfect!

4 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima eten! Goede rustige ambiance. Zeer vriendelijk en absoluut geen opdringerig personeel! Een van de weinige restaurants waar je niet naar binnen word getrokken! Absolute aanrader! 4x in 7 dagen gegeten!

30 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Wij begrijpen heel goed dat dit het nr:1 restaurant van Marmaris is! Echt een aanrader!

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Karen Brasserie bekeken, bekeken ook

Marmaris, Marmaris District

In Karen Brasserie geweest? Deel je ervaringen!