“Top Tent”
Beoordeling van Karen Brasserie

Karen Brasserie
Geclassificeerd als nr. 1 van 546 Restaurants in Marmaris
10 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten is echt heerlijk. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam ook voor minder invalide.Zeker een aanrader.

4 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten, super gastvrij. Ik snap dat dit de restaurant van Marmaris is. Ontbijt is ook perfect!

4 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima eten! Goede rustige ambiance. Zeer vriendelijk en absoluut geen opdringerig personeel! Een van de weinige restaurants waar je niet naar binnen word getrokken! Absolute aanrader! 4x in 7 dagen gegeten!

30 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Wij begrijpen heel goed dat dit het nr:1 restaurant van Marmaris is! Echt een aanrader!

Datum van bezoek: september 2018
21 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

the best in Marmaris!!!! Amezing food Amezing staff!!! koffie en gebak heerlijk. mooie locatatie. gelijk aan het strand.kom hier al 25 jaar zolang ken ik Ender all hij is mijn dear friend for long time!!!Elker is de baas van karen hij is turks maar praat fantsies holland.s kort om je bent niet in Mararis geweest als niet bij Karen Brasserie bent geweest. fijne dag groetje van uit warm Marmaris.☺marcel en cees. love you guy.s

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Karen Brasserie bekeken, bekeken ook

Marmaris, Marmaris District

In Karen Brasserie geweest? Deel je ervaringen!