“Top tent!”
Beoordeling van Karen Brasserie

Karen Brasserie
Geclassificeerd als nr. 1 van 549 Restaurants in Marmaris
4 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima eten! Goede rustige ambiance. Zeer vriendelijk en absoluut geen opdringerig personeel! Een van de weinige restaurants waar je niet naar binnen word getrokken! Absolute aanrader! 4x in 7 dagen gegeten!

Datum van bezoek: oktober 2018

30 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Wij begrijpen heel goed dat dit het nr:1 restaurant van Marmaris is! Echt een aanrader!

21 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

the best in Marmaris!!!! Amezing food Amezing staff!!! koffie en gebak heerlijk. mooie locatatie. gelijk aan het strand.kom hier al 25 jaar zolang ken ik Ender all hij is mijn dear friend for long time!!!Elker is de baas van karen hij is turks maar praat fantsies holland.s kort om je bent niet in Mararis geweest als niet bij Karen Brasserie bent geweest. fijne dag groetje van uit warm Marmaris.☺marcel en cees. love you guy.s

21 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een speciale aanrader! Vraag naar Ender Solmaz kind man !!
Locatie direct naast het strand
Ideaal! En de drankjes en het eten is voortreffekijk

Groetjes frits huizen

21 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke atmosfeer..mooi strand...eten is na 26 jaar marmaris zeker het lekkerste bij karen..
Personeel zeer vriendelijk en bekwaan.
En neem vooral iets lekkers uit het pattiserie gedeelte...hemelse taartjes!!
Dank je ender en ilker en team

Reizigers die Karen Brasserie bekeken, bekeken ook

Marmaris, Marmaris District

In Karen Brasserie geweest? Deel je ervaringen!