“Heerlijk eten en een relaxte sfeer”
Beoordeling van Demir's Restaurant

Demir's Restaurant
Geclassificeerd als nr. 23 van 544 Restaurants in Marmaris
Geschikt voor: Grote groepen, Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden, Lokale keuken, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
7 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Om te ontsnappen aan het dagelijkse eten bij het all inclusive hotel, gingen we de boulevard op. Toen liepen we langs demir, het is in Turkije normaal als je naar binnen word gepraat, dit viel hier erg mee, het was vrij relaxt. We kregen een tafel met heerlijke banken om op te zitten. Service was fijn en relaxt. Tijdens het eten zaten er 2 mannen, 1 zong en 1 speelde gitaar, rustige muziek dus dit gaf een hele relaxte sfeer. Dit restaurant is wat ons betreft een echte aanrader, goed en lekker eten voor een leuke prijs.

Datum van bezoek: augustus 2018

1 juli 2017 beoordeeld

Iedere namiddag gebruik gemaakt van hun ligbedden aan het strand. Personeel stond steeds voor je klaar. Zeer goede service en koele drankjes in deze hitte.

Datum van bezoek: juni 2017
10 juni 2017 beoordeeld

Naar aanleiding van een visite kaartje (waarop met pen was geschreven 10% discount) daar gaan eten. De wijn was prima zeker voor een huiswijn en de entrecote een behoorlijk stuk van de gril en heel goed klaargemaakt. Het lekkerste stukje vlees van Marmaris tot nu toe tegen een redelijke prijs.

Hoe jammer was het toen wij gingen afrekenen ik uit de rekening kon opmaken dat de 10% alleen betrekking had op het eten en niet op de totale rekening. Maar goed wat maakt het uit we komen toch niet voor de korting. Vervolgens wil ik betalen in Euro's en ik weet dat dit altijd onvoordelig is. De dagkoers bij de bank was 198 lira voor 50 euro. Zij berekenden 180 lira voor 50 euro. Een verschil van 18 lira is € 4,50 terwijl bij andere restaurants 190 lira wordt berekend. Dit gaf een beetje een domper op het geheel. Zeker toen mensen aan de overkant 2 cola ipv 1 cola op de rekening hadden staan en de mensen naast ons ook al iets met behulp van de mobiel aan het uitleggen waren aan de ober. We hebben er maar niet meer naar gevraagd en zijn weggegaan. M.a.w. prima eten voor een redelijke prijs. Tip neem lira's mee en controleer de bon. Wel aardige bediening.

Datum van bezoek: juni 2017
4 oktober 2016 beoordeeld

Wij komen al jaren bij Demir's Restaurant Dit jaar weer geweldig gehad Met dank aan al het personeel wij vinden het fijn dat ook het oude personeel er weer werkt ( Jakup en Duran)

Datum van bezoek: september 2016
5 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We komen hier al enkele jaren en worden warm verwelkomd.
Fijne klantvriendelijk personeel , sinds verandering van eigenaar nog professioneler en klantvriendelijker .
Een aanrader, eten en drinken is goed. Overdag een gezellige bar aan het strand .

Datum van bezoek: augustus 2016

Reizigers die Demir's Restaurant bekeken, bekeken ook

Marmaris, Marmaris District

In Demir's Restaurant geweest? Deel je ervaringen!