“Super goed!.”
Beoordeling van Mr. Cook

Mr. Cook
Geclassificeerd als nr. 122 van 574 Restaurants in Marmaris
Keukens: Frans, Turks, Brits
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten, Grote groepen, Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld

Heerlijk gegeten, gezeten, gedronken en gelachen! Wat een leuk personeel! We komen zeker terug! Super

Datum van bezoek: september 2019

5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie plaats aan de prachtige jachthaven in Marmaris. Vriendelijke mensen. Ruime kaart qua dranken. CARLSBERG ‍♂️

Datum van bezoek: september 2019
16 augustus 2019 beoordeeld

Geweldige sfeer, de bediening is heel erg vriendelijk en de NIEUWE eigenaar is super. Eten is heerlijk en de cocktails zijn ook super. Er is een happyhour 2 voor de prijs van 1. Omdat we er vaker zijn geweest kregen we gratis cocktails. Er is zelfs een gratis shuttleservice die je van je hotel oppikt en weer terug brengt. Dikke 10 hier kom ik vaker terug.

16 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super vriendelijk personeel, heerlijk eten en een goede sfeer! Wij hadden de mixed sea plate en deze was heerlijk! De eigenaar is ook zeer betrokken bij de klanten.

11 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mr cook is een absolute aanrader! Heerlijk eten, vriendelijk personeel, je voelt je er de koning te rijk! Prijs/kwaliteit verhouding is goed en ook met kleine kinderen kun je er eerlijk eten. Wij komen er zeker terug!

Reizigers die Mr. Cook bekeken, bekeken ook

Marmaris, Marmaris District

In Mr. Cook geweest? Deel je ervaringen!