“prima”
Beoordeling van Dede Restaurant

Dede Restaurant
Geclassificeerd als nr. 66 van 544 Restaurants in Marmaris
Keukens: Turks
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Speciale gelegenheden, Lokale keuken, Romantisch, Grote groepen
Dineropties: Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
8 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

heerlijk gegeten. prima plekje. goede bediening en goed eten. vlees gegeten, de vis zag er prima uit

Datum van bezoek: september 2018

17 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geen ober die tijd heeft
Een uur zitten
wachten op een maaltijd die je overal kunt kopen.niemand die vraagt of het voldoende is of het gesmaakt heeft.ik heb vooraf geen brood kunnen ontdekken .een fotograaf die opdringerig foto's maakt van alles. Geen aanrader dus

Datum van bezoek: augustus 2018
27 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eenmaal aangekomen een perfecte ontvangst, veel vis/vlees keuze, tog maar gekozen voor de 'dede kebap' die echt zalig was. Het eten was goed de steer was goed allies was perfect, hele goeie service. Ben blij dat we op onze eerste dag een goeie restaurant hebben gevonden dat wordt elke dag daar eten vanwege zoveel keuze.

7 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de 2e x in Marmaris, na een aantal restaurants te hebben bezocht zijn we hier telkens weer terug gekomen. Restaurant Dede gelegen in de prachtige haven van Marmaris Een mooie gemoderniseerde zaak met italiaanse uitstraling. Vooraf krijg je turks brood met 2 soorten smeersel. Een lokale fles witte wijn met een fles water, vooraf gefrituurde inktvisringen 'dit zijn geen diepvries of import inktvisringen maar lokale vangst en vers gepaneerd in bierbeslag. Als hoofdgerecht steak filet met bearnaise saus en champignon saus, heerlijk gebakken en erg mals.
Bedienend personeel erg gastvrij en gezellig. Totaal rekening 48 euro voor 2 personen. Ben je in Marmaris dan is dit zeker een aanrader!!

7 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een geweldig restaurant. In mijn vakantie met mijn vriend hier 3x gaan eten en het was telkens erg goed! De vriendelijke bediening, de wijnen, het eten, de entourage,... alles klopt hier! Zeker een bezoek waard wanneer je in Marmaris bent. Wij komen hier zeker terug!

Reizigers die Dede Restaurant bekeken, bekeken ook

Marmaris, Marmaris District

In Dede Restaurant geweest? Deel je ervaringen!